cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hispervisper hos Lady Cherie i Randers
Indlæg: 6. feb 2012, 23:40 

Tilmeldt: 6. feb 2012, 22:38
Indlæg: 1
Jeg har snuset til SM verdenen før, noget af det synes jeg er okay, og noget kan jeg ikke lide.
Ting som tis, nåle, mærker, stor smerte kan jeg ikke lide.
Jeg har besøgt Lady Cherie et par gange i Herning, vi har lavet, eller hun har lavet, noget, for at få mig til at flytte nogle grænser.
Jeg har prøvet at skrive ned, og aflevere et brev, og det er egentlig meget ok. Jeg har mailet og det er også fint, men når man skriver, laver man jo også en grænse, så denne gang, her på hjemmebanen så skrev jeg, at du kender mig jo så giv den lidt arm.

Jeg ankom klokken 20 i Steen Blichersgade på cykel, en dårlig ide, når røven skal på komedie, men mere om det senere. Ringer på yderst jeg har bestilt tid, efter et øjeblik åbner døren, slemme grønne øjne kigger på mig.
Du har ringet forkert, siger hun, jeg venter en slave.
Jamen det er jo mig, det ved du da godt.
Farvel og døren bliver lukket.
Jeg lægger mig på knæ, og putter pengene i munden og ringer på igen, der går ti femten minutter og døren åbnes igen og Lady Cherie siger: Nå der var du, men du kommer jo for sent, vi havde aftalt klokken 20, hvorfor kommer du for sent ?
Hvad siger man så ? Man siger, men det når man ikke, pengene bliver revet ud af munden, og man bliver beordret til at kravle videre ind i spankingrummet.
Tag dit tøj af slave !
Jeg trækker hurtigt tøjet af og smider det på stolen og knæler.
Sådan behandler man ikke tøj man har givet penge for, læg det ordentligt sammen.
Jeg lægger det sammen, ruller sokkerne, medens ladyen kikker på, det er ydmygende, her er filmen ved at knække for mig.
Da jeg er færdig med tøjet, siger hun: kan du lægge dig som den lille havfrue ?
Det gør jeg så foran hendes stol, og så siger hun: Stik din pegefinger op i røven, medens du spiller lidt på pikken. Så siger hun, hvordan har du det egentlig nu ?
Det her har jeg aldrig prøvet før, jeg føler mig stærkt ydmyget, hvorfor gør jeg det ?

Kan du sige ligesom en lastvogn der bakker ?
Ja bib bib.
Jamen så gør du det medens du bakker op til mig med dig bagdel først.
Jeg sagde bib bib og pludselig mærkede jeg en kold salve eller olie i anus og derefter blev der puttet noget derind.
Hør nu, du har fået en gave af mig, som du skal passe på, den skal ikke komme ud før jeg beder dig om det, kommer den ud inden, så vil du bitterligt fortryde det, det kan jeg love dig.

De grønne øjne og stemmen.

Nu skal vi have styr på dig, jeg kikkede på korset, gabestokken, men det skete ikke, jeg blev rullet ind i meterlange iskolde store stålkæder, og hængelåse klikkede, og så blev jeg spanket, og fik øretæver, og kælet, og om igen og igen og igen og jeg var der ikke, og pludselig var min hånd fri, spil din pik sagde de grønne øjne, noget bevægede sig i min bagdel, jeg var bare væk, pisken, tæppebankeren, den flade hånd, alt snurrer.

Alle låse er låst op, hun smiler til mig og siger, skal vi lige tage en badetur. Ja det skal vi, og nej jeg er ikke landet endnu.

Knus

Hispervisper


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team