cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 12:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hos Lady Cherie sendt til vl af Benjamin
Indlæg: 10. mar 2013, 18:36 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Nu har jeg læst med herinne lidt, og mener det er min tur til at bidrage med noget.



Har fundet lady Cherie,s hjemmeside herinde og kikke på de flote bilder.



Jeg ringede og bestilte tid til en fræk tur, hvor hun skulle tage styring.



Jeg skule skrive min fantasi ned som Lady Cherie havde svært ved at læse, hun mener selv hun behøver briller på sit smukke ansigt.



Lady Cherie havde fræke lårlange støvler på i bløt læder noget der tænder meget.

først så kælede hun forsigtig på min krop og spurte om jeg ville have blind fol på, jeg var ret nervøs, hun gik ud efter den og jeg lå pluslig i mørke imens der blev puslet rundt om mig.

Så havde hun lagt læderbånd om mine hånled, så jeg ikke kunne komme fri, spænt ud til senge stolperne, det samme med benene.




Hun begynte at nive mig lit i brøstvårtene, hårere og hårere, for derefter at sæte noget på dem der klemte rigtigt hårt. Så begynte hun at svirbe mig på lår og mave, med forskelige redskaber, så jeg blev helt varm, det gjore ikke så ondt.



Nu blev der kælet med hele kroppen og hun satte sig over mit hoved og kommendered slik mig, imens fik jeg selv en stor sutetur, der fik mig næste til at sprænges.



Så gik hun og kom tilbage med en dildo hun førte op i mig imens hun med oliehænner spillede på pikken, blidt og langsomt, jeg var ved at dire i hele kroppen, mine ben og hænner rystet, igen og igen, skulle jeg til at sprænges, men hvergang stoppet hun, nu gik ritet ud over steperne, hurtit og langsomt til sidst var jeg ved at blive vanvitig, og hun lod mig komme i en eksplotion. så blev jeg løsnet og fik en fanta at drikke, imens jeg prøved at fate at jeg havde kunne så længe, totalt styret af Lady Cherie.



efter et bad var det tid til farvel og jeg fik en ordentlig krammenr.

Benjamin

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogen under anmeldelser! ----

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team