cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 19. apr 2024, 22:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pirringsbondage
Indlæg: 21. mar 2012, 06:28 

Tilmeldt: 21. mar 2012, 06:26
Indlæg: 1
Hej Alle

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg i Hvidovre hos Cherie.

Min kone nedkom med vores skønne datter for 3 måneder siden og der har bare været lukket for den mindste kontakt.

Efter megen overvejelse valgte jeg ud fra Ekstrabladets annoncer og fandt Cherie.

Jeg havde på forhånd lavet mig nogle grænser om, hvad havde jeg lyst til.

Hvad havde jeg lyst til, jo, nu skulle jeg være rygsvømmer, jeg er træt af at være initiativtageren, sådan er det.

Jeg skrev en mail til Cherie, der forholdsvis hurtig skrev tilbage med priser og om at skrive stikord ned, om det jeg ville prøve, hæ.

Vi aftalte over telefonen en tid, men var så forfjamsket, fucked up, at jeg kom en halv time for tidligt, ude på vejen. Der måtte jeg så vente på det blev min tur,
men nu skulle det være, nu var jeg kommet så langt som en aftale, og jeg kunne jo altid gå igen.

Rundt om huset, der stod Hansen" to ringeklokker, jeg brugte dem begge bing bang er der hul igennem.

Efter et øjeblik stod Cherie i døren, af med skoene!

Vi kom så ind i et rum hvor der var en stor dobbeltseng, Cherie satte sig på hug foran mig og spurgte efter den seddel jeg havde nedskrevet med stikord,
listen blev gennemgået med spørgsmål ind til mine ønsker Jamen så skal du bare betale for de 60 min du vil være her,prisen er xxxxxx
Kassen på bordet,og så blev der anvist et badeværelse hvor jeg skulle vaske mig, jeg henter dig om lidt.

Efter endt bad mødte jeg Cherie igen, på en eller anden måde fik hun mig til at åbne døren for hende ikke med ord, med bare et blik.

Jeg kom ind i et rum hvor musikken var helt anderledes end i det andet rum, øjeblik, Cherie fremdrog en madras der stod i skjul op af et menneske bur,
den blev placeret mellem de tykke kæder der går fra loft til gulv.
Læg dig ned, nu blev hænder og fødder spændt ud i hvert sit verdenshjørne, en blindfold af læder rundt om hovedet.

Nu skal du jo ikke fryse, så du får lige den her over dig, et silkelagen dækkede min krop fra mine tæer til hovedet, jamen så smutter jeg lige sagde Cherie.

Føler jeg mig åndssvag lige nu ?

Lidt efter kunne jeg høre at det puslede i rummet, jeg kunne mærke en hånd under silkelagnet, hånden var også i silke, silkehånden bevæger sig rundt på min krop, blidt så blidt.
Silkehandskerne satte sig på maven, hænderne var over det hele, kælede for mit ansigt med brysterne, som jeg prøvede, at små bide i gennem silkelagnet, nu gik silkehandskerne på opdagelse,
det var faktisk liderligt, langsomt blev lagenet fjernet med lette bevægelser, pissefrækt.
Min pik stritter nu lige op i luften, den blev kærtegnet af masser af silkestof, så den var ved at sprænges.

Nu blev min pik og nosser bundet op ikke så det gjorde ondt, men så jeg vidste hvor de var , gummi kom på pikken og der blev slikket og suget dybt, deep throat, nemlig.

Nu blev lagnet fjernet fra mit hoved og det samme med blindfolden, Cherie lå nu omvendt over mig og legede med en dildo, så tæt på så jeg havde lyst til at sprænge båndene og slikke hende.
Imens hun legede med sig selv blev jeg suttet efter alle kunstens regler.
Nu kunne jeg ikke holde til mere og et brøl undslap min mund, imens Cherie så grinende til.

Efter noget snak og en drik, vendt jeg næsen hjem, med mange billeder på nethinden.

Cherie er en utrolig flot pige, som jeg besøger igen, når min pengepung står til det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team