cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hos Lady Cherie, for en absolut newbie
Indlæg: 4. apr 2013, 19:57 

Tilmeldt: 4. apr 2013, 14:22
Indlæg: 5
Hej, nu må det være min tur til at komme med et indlæg her. Jeg er en moden mand på 54 og har igennem hele mit voksenliv opbygget store erfaringer inden for SM, -desværre altid kun med mig selv. Jeg var kort sagt en SM-jomfru!
Gennem de erfaringer jeg gjorde med mig selv, søgte jeg også inspiration. Har fundet gode historier på nettet og mange fantastiske billeder! Jeg traf dog for nylig den beslutning, at nu ville jeg gennemføre en seance med en herskerinde. Fandt hurtigt ud af at jeg endda kunne få 2 på een gang uden en væsentlig merpris Jeg begyndte en kort korrespondence med de udvalgte, men pludselig blev det besværliggjort på grund af forskellige faktorer.
Jeg havd stadig et massivt ønske og i mit hoved tegnede der sig mere og mere et billede af "noget der lignede en voldtægt" foretaget af smuk herskerindetype, i mit hoved er det noget med En slank, storbarmet, læderklædt voksen kvinde.
Jeg så i sidste uge at Lady Cherie skulle på gæstevisit mindre end 100 km fra hvor jeg bor, ud fra hendes hjemmeside så det meget lovende ud . Jeg besluttede at sende hende en mail, svaret kom prompte: Du skal ringe og bestille tid og du skal skrive et brev som du skal medbringe til den aftalte tid. Jeg skyndte mig at ringe og begyndte at skrive på et brev. Jeg gik en uges tid og blev mere og mere nervøs, rettede på mit brev gjorde mig allemulige tanker om hvordan det ville være, læste alle de anmeldelser jeg kunne finde.
I går oprandt dagen, jeg vågnede tidligt og gjorde mig meget grundigt ren og klar på alle tænkelige måder. Jeg kørte afsted mod Randers og var der selvfølgelig alt for tidligt. Brugte lidt tid på at tanke bilen op, så indløb der en SMS,- kan vi udsætte vores møde et kvarter? Jeg er nok ikke den skarpeste kniv i skuffen, for jeg skyndte mig at ringe op og sige at det ikke kunne lade sig gøre måske ikke det klogeste træk når man har med en herskerinde at gøre, som senere har hånd og halsret over en
Præcis til tiden ringede jeg på døren og blev ledt ind i det allerhelligste. Lady Cherie var virkelig smuk som en gudinde, blond, høj, storbarmet, kønt ansigt og så en påklædning der var ved at tage pusten fra mig; en meget gennemsigtig neglige og lækre højhælede støvler. Inde i det blide rum blev jeg bedt om at sidde og Lady Cherie satte sig overfor og begyndte at snakke; først lidt smalltalk, men snart blev det mere intimt at Cherie ville vide hvor vi skulle hen i dag. efter ca et kvarter blev jeg bedt om at læse mit medbragte brev højt. Derefter fik jeg besked på at tage tøjet af, min krop dirrede af forventning, men lillemanden var skrumpet ind til noget der lignede en blyant der ikke kan spidses længere Lady Cherie bød mig at sætte mig på hug, trække forhuden tilbage, det gik næsten fint. Derefter skulle jeg stikke en finger op i røven på mig selv for derefter at tage den i munden. Lady Cherie besluttede at jeg vist trængte til et bad. Jeg skulle jo så ned på knæ og kravle ud og tage et koldt bad, da jeg var færdig med det kom Lady Cherie ud for at hente mig nu var den gennemsigtige neglige byttet ud med et lækkert sort læderkorset Jeg måtte så kravle ind i rummet igen og indtage slavestillingen. Efter kort tid skulle jeg sidde op så Lady Cherie kunne lægge lædermanchetter om mine håndled og binde mine arme fast, for at fuldende værket blev min pik og ikke mindst mine nosser bundet stramt op. Jeg fik nu besked på at lægge mig på gulvet og Lady Cherie begyndte at lade sine fantastisk smukke bryster køre rundt i mit ansigt, de var bløde og velduftende og jeg nød virkelig meget at få lov til at kysse og slikke dem. Ind i mellem tvang hun dem ned over min mund og næse så jeg virkelig kunne mærke dem! Efter lidt tid på gulvet blev jeg beordret op i sengen, her begik jeg dagens anden fejl; -jeg ventede ikke på at Lady Cherie havde lagt sig op først. Nu måtte jeg så undgælde for mine fejltagelser. Lady Cherie fandt sin pisk frem og lod den cirkulere i luften lige over min pik og nosser, der nu mærkedes som om de var rimelig hævede og blå. "Løft dig op så pisken rammer" sagde Lady Cherie, det var meget grænseoverskridende og skræmmende selv at sætte sine i forvejen ømme undersåtter i skudlinjen. Efter at have irettesat mig for mine fejltagelser mente Lady Cherie at tiden var kommet hvor jeg skulle gøre nytte. Hun satte sig overskrævs på mit hoved og så gik det ellers derudaf, veksling mellem at slikke røv og fisse og blive kvalt når Lady Cherie sate sig ned over min mund og næse. Hendes duft og smag var himmelsk, og bare det at skrive om det får lillemanden til at blive stor igen. Da Lady Cherie mente at nu var det nok blev jeg beordret ind i den anden afdeling, her skulle jeg op på gynækolkogbænken, her fik jeg en dildo op i røven samtidig med at Lady Cherie masserede min pik, der nu havde nået en anseelig størrelse. Jeg kom efter kort tid i en kaskade af sperm. Under hele forløbet talte Lady Cherie meget om de ting hun kunne gøre ved mig og det virkede også stærkt ophidsende.
Efter det hele var overstået var der god tid, Lady Cherie gav sig tid til at høre om min oplevelse og hun fortalte om sin; Lady Cherie mente nok jeg havde været lidt en tudeprins, kunne ikke holde til meget og tabte pusten lidt hurtigt når hun sad på mit ansigt. Det er rart at vid hvor jeg skal forbedre mig og jeg glæder mig allerede nu til mit næste besøg hos Lady Cherie, jeg lægger overordentlig gerne krop til mange flere ture. Nu må jeg jo så se om Lady Cherie kommer til Jylland igen, ellers kommer jeg helt sikkert til Hvidovre. Lady Cherie kan på det allervarmeste anbefales, her er skønhed empati og vilje!!
Måske kan jeg en dag få navneforandring fra serveU til serveCherie? Man har vel lov at leve i håbet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team