cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 13:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: straffet af Lady Cherie
Indlæg: 12. jun 2013, 22:24 

Tilmeldt: 4. apr 2013, 14:22
Indlæg: 5
Straffet af Lady Cherie
Ingen der kender mig må være i tvivl om at jeg efter mit første møde med Lady Cherie kun har haft én tanke i hovedet. En kvinde som Lady Cherie skal man i den grad lede længe efter, hun er smuk og hun ved hvad hun vil, lige en kvind efter mit hjerte.
Efter vores første møde i april har jeg tænkt meget på Lady Cherie der var godt nok et par småting jeg ikke havde helt styr på og Lady Cherie havde truet med at straffe mig for mine udskejelser.
Med store forventninger stod jeg uden for hendes dør i Randers i fredags. Ringede på; Lady Cherie lukkede op –og sendte mig ud igen: ned i slavestilling uden for døren, midt i Randers, lidt grænseoverskridende. Fik lov at kravle ind. Herfra aflevere brev med forventninger osv.
Fik lov til at give Lady Cherie numsemassage og fik endda lov til at slikke/kysse både numse og fisse. Herefter blev jeg bundet hårdt op og fik lov til at løse en umulig opgave inden Lady Cherie besluttede sig for hvad min straf skulle være.
Her kære læser må du lege med; hvordan blev jeg straffet? Røvpulet med en stor dildo?, klemmer på brystvorterne, pisk eller skulle jeg slikke mit eget sperm op efter jeg var kommet?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team