cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 07:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: sidste gang hos lady Cherie
Indlæg: 18. apr 2012, 13:49 

Tilmeldt: 18. apr 2012, 13:24
Indlæg: 2
Besøg hos lady Cherie

Sidder på mit arbejde og ringer til Lady Cherie har nu tid og penge til at se Cherie igen. Cherie tager tlf. glad og fræk og siger til mig at jeg bare skal se at få min slave krop ned til henne i en fart og som sagt så gjort.
Ind i baghaven og trykke på begge ringe klokker fordi man jo aldrig ved hvilke der dur. Den gude smukke Lady Cherie åbner døren med et fræk smil på læben nå slave det var på tide ind i gange af med sko og ind i det bløde værelse Lady Cherie sætter sig på hug foran slaven nå hvad skal der så ske i dag og griner. mine øjne
Kan ikke slippe lady Cheries dejlige krop jeg får fremstammet at vi skal flytte flere grænser igen i dag, javel det må vi så heller nå men af med tøjet og nogle kolde kontanter og så i bad og når du er færdig med badet så ligger du dig klar ude i gange i slave stillingen. Efter badet ligger jeg mig klar i slave stillingen ude i gangen og Lady Cherie komendere nu ind i det sorte rum slave jeg husker at åbne døren for lady Cherie. Inde i det sorte rum får jeg nu maske på som spændes godt fast og Lady Cherie tjekker at slave ikke kan se nå vi må vist hellere få dig godt spændt op sådan en fræk slave. Jeg glemte lige at sige at jeg havde bedt Lady Cherie at hun kun skulle have lange støvler på og ikke andet bare at have set henne i de dejlige støvler og vide at hun kun har støvler på gør at slave bliver meget liderlig. Nå men godt spændt op i kæderne kan jeg mærke Lady Cherie dejlige krop som lige strejfer slavens krop mmmm dejligt nu bliver min slavens pik forhud trukket dejligt tilbage og snore om pikken og nosser bliver hårdt båndet dejligt op snoren fra nosserne bliver trukket stramt tilbage og ned i nogle ringe så der opstå en lang elastik fra gulvet op til slavens nosser
Nu begynder Lady Cherie at række i elastikken samtidige at der bliver hevet i min brøstvorte føj hvor det gør dejligt ondt nu kommer der også slag på slavens røv som hurtig bliver rød men Lady Cherie er ikke tilfreds så der kommer også lige den elektriske fluefanger på kroppen af slave både på slavens pik og nosser og ballerne hænger slaven slap i kæderne oven på den omgang og tænker hvad Lady Cherie nu kan finde på.
Elastikken som var bundet ned til gulvet bliver nu båndet op nu begynder Lady Cherie at hive blidt i mine brøstvorter og mærker på mit mellem kød mellem min pik og nosser. Vi må hellere sætte nogle klemmer på slaven uhh det har slaven ikke prøvet før men protestere ikke, så begynder Lady Cherie at sætte klemmer på min pik og nosser og mine brøstvorter som nu er meget ømme jeg havet også bedt at få noget stort op i røven og det fik jeg nu fuck vor det er dejligt en dejlig føles af pine og liderlighed Lady Cherie kan se at slave nyder det så lady Cherie begynder ny at slå på diverse klemme på slavens krop. Lady Cherie stopper og så sker der noget som jeg er lidt i tvivl om da jeg er helt omtåget for nu mærkes som om at slaven får en nål stukket i mine brøstvorte for nu godt det det sku meget ond man kan jo godt være i tvivl da Lady Cherie kan tage godt fat i en s brøstvorter normalt. Klemmerne bliver nu demonteret fra slavens krop
Og frigjort fra kæderne og lagt på gulvet og bliver nu spændt godt fast igen. nu tænker slave hvad der så skal ske jeg kan høre at lady Cherie et tæt på sin slaves hoved og får lige pluslige røg pustet ind i sin mund da slave puster fra godt fra det der sket fra før lady Cherie griner og nyder at sin slave er hel ør nu ske der noget som jeg gerne vi holde fra mig selv men slaven for den skønneste udløsning som man kan leve med i flere uger. Det hele slutte med en kold cola en dejlig snak og så ud i bad og hjem.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team