cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 18. apr 2024, 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie giver mig laaange nosser Vl. 19/6-2013 af Faceit
Indlæg: 21. jun 2013, 00:25 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Lady Cherie giver mig laaange nosser :D


face it
Medlem



Jeg havde gennem et par dage mailet med hexen, og jeg var sq godt tændt derfor var mine ønsker og fantasier rigt detaljeret. Og den ”søde” Cherie svarede og spurgte ind til mine saftige ønsker.

Vi aftalte en dag, et tidspunkt og en time. På dagen var det pisse varmt, trykkende og med udsigt til torden. Jeg har jo været der før, så det var enkelt at finde, og jeg holder meget af at det er så diskret, at jeg kan komme der uset og bekvemt.

Ringer på, og Cherie lukker op og jeg kommer ind i en anden verden. Ingen sollys, behageligt tempereret luft og møder Cherie. Hun er såååå lækker, iført sort lingeri og høje sko. Vi sludrer lidt , hvorefter hun befaler mig i bad, så jeg kan blive ren ikke mindst i røven.

Idet jeg kommer tilbage til køkkenet, kommer hun ind ad døren , og i lige det outfit som jeg havde ønsket – sort læder korset, lange sorte støvler og intet andet. I min optik har hun den lækreste røv man kan tænke sig. Dejlig fast, og med en størrelse der passer perfekt til at give facesitting. I dag var ingen undtagelse , og jeg tænder helt vildt på røve.

”står han op” siger hun – ”øhh ja ” siger jeg og herefter kommer så en mindre ordveksling , som munder ud i at jeg skal finde min plads. – jeg var lidt rigeligt kæk, hvilket jeg så bitterlig fortryder senere. Inde i sm rummet får jeg Fetter hånd muffer på (der dufter lækkert) – bundet pik og nosser op i en super stram bondage. Sat på gulvet i skrædder stilling , hvor hun binder tynde elastik snore fra mine ømme nosser til mine fødder.

Korsettet bliver åbnet og de dejlige bryster kommer til syne. Nu stående befaler hun mig at slikke dem, jeg forsøger at komme op på knæ, men det er meget vanskeligt, idet elastikkerne mellem nosser og fødder er så korte at jeg lige netop ikke kan komme op til disse herlige kloder. Cherie tager fat i mine brystvorter, klemmer til og siger ” Nååå bliver det til noget, du skrev jo at du var helt vild med mine bryster og ville slikke dem, kom så i gang slave” og jeg strakte mig det bedste jeg kunne, mine nosser blev længere nu og jeg kunne lige akkurat nå at slikke brysterne i korte slik, men Cherie trak endnu hårdere i mine brystvorter. Jeg tror at mine nosser og brystvorter var mere end dobbelt så lange som ellers nu, og de var ØMME.

Nu blev jeg befalet at lægge mig på gulvet, bundet til stolperne. Hun satte sig på mit hoved og befalede mig at slikke hendes røvhul. ”helt op i hullet med tungen lille slave” og ” hvordan føles det at slikke sin herskerinde i røven, du ved jo ikke hvad jeg tidligere har brugt dette hul til”
Og jeg blev tændt af hendes ord, fik kun liiiige luft nok engang imellem til at klare den. Og jeg slikkede dybt oppe i hexens røv. Hun gav sig til at nive og nuldre mine brystvorter. Uhh det bare sååå fedt. Men hold da kaje det gjorde nas. Cherie har en helt særlig evne til at give luft , lige netop der hvor min klaustrofobi er lige ved at tage magten fra mig. Uhh det er sq lækkert at hun både er utrolig dominerende og empatisk på samme tid.

Jeg havde jo skrevet at jeg er vild med at blive bollet i røven ( det ved Cherie godt ) men nu blev jeg lagt og fastgjort med et utal af remme i gynækolog stolen. Og fik viklet hovedet ( det øverste) ind i madpakke film , kun med et lille hul til at trække vejret.
Og nu blev jeg så taget i røven, først af et par fingre – dernæst en lille dildo. Og til sidst af en rimelig stor sort pik. Og bollet , rigtig rå bollet i røven. Cherie havde sat nogen lede klemmer i mine brystvorter. Med snor i så hun kunne trække helt vildt i dem, mens jeg blev pulet i røven.

Og jeg jamrede mig, ”åhh stop lidt , jeg kan ikke ta mere” men det ville hun på ingen måde høre på. Jamen du har jo skrevet at de er åh så vild med at blive bollet i røven, at du virkelig trænger. ”Desuden er det onsdag – du ved lille bolledag – så da jeg ikke kunne bolle dig lørdags så skal du ha den store tur i dag, og jeg nyder at bolle en bundet slave som dig” og hun blev ved, gav sig så til at smøre min pik ind i olie, og jeg fik så en go gang massage på den , mens jeg blev bollet og trukket i de vildeste ømme bryst vorter.

Cherie stoppede med at bolle mig, men kun for at indlede et kanon angreb på mine brystvorter, holdt sine hænder over mit ansigt så jeg ikke kunne få luft – undtagen når hun kortvarigt gav mg lov til en mundfuld luft.
Uhhh det sq så fedt. Jeg var kanon tændt, virkelig ude på kanten af mine vildeste fantasier. Og ønskede at det bare måtte blive ved. Smerte, lyst, åndedræts kontrol og så hendes liderlige ord om alt det hun vil bruge mig til ” toiletslave, bolledyr til hendes kunder osv”
Igen gav Cherie den fuld pedal på min pik, og gned løs på den . igen fik jeg den stooore pik i røven. Og taget så vildt som jeg ikke husker det tidligere.

Og nu liggende totalt fastspændt, med en rigtig lækker gudinde der boller mig hårdt i røven og ser så utrolig lækker ud i stramt læderkorset med en lækker kavalergang, mens hun filer løse på min totalt stive pik og har fat i snorene til brystvorte klemmerne. Og for hvert ryk i pikken giver det samtidig et groft ryk i vorterne. Og det bliver bare ved og ved, til sidst må jeg overgive mig, og kommer i et brag af en orgasme, men jeg oplever at gummipikken kommer endnu længere op .

Og vupti , jeg bliver bundet op , tørret af med køkkenrulle, tilbudt noget at drikke af den sødeste Cherie man kan ønske sig. Derefter i bad , vasker de totalt ømme og laaaaaaaange nosser, bemærker at der er gået hul på en brystvorte.
Tilbage i køkkenet, hvor vi sludrer lidt mens jeg tager mit tøj på. Og jeg ælsker hende , min ”egen” lækre domina.
Idet vi siger farvel med et godt knus, kan jeg ikke lade være med at give Cheries lækre røv et lille farvel klap.

Og ude i luften bliver jeg ramt af en mur af varme, kæmper mig hen til min bil – der på ingen måde er mindre varm. Kører hjemad, mærker sikkerheds selen glide op ad min ømme brystvorte og jeg sender frække varme tanker tilbage til verdens bedste domina. Og jeg ved at det kun er et spørgsmål om tid ( og penge) før jeg igen besøger Cherie.

Face


----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogen under Sm-anmeldelser! ----

_________________

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team