cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 08:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Endnu en Fantastisk oplevelse hos Lady Cherie
Indlæg: 2. sep 2013, 20:47 

Tilmeldt: 2. sep 2013, 08:38
Indlæg: 1
Endnu en fantastisk oplevelse hos Lady Cherie

Først vil jeg lige fortælle at jeg Ector, gennem nogle år har været Lady Cheries slave og jeg gennem årene har oplevet mange Fantastisk spændende og frække ting sammen med en helt igennem Spændende fræk og altid nytænkende Domina.
Slaven bor i jylland og besøger Ladyen når Ladyen er der, men når det kan passe med ferier osv, tar slaven gerne turen til Hvidovre.
Ector havde fået besked på at komme til Hvidovre en dag i slavens ferie, skulle være ifør alm tøj en butplug og naturligvis halsbåndet som Ector havde fået af Ladyen. Ector ringede på præcis på minuttet som aftalt, og Ladyen åbnede døren, kikkede og lo meget kærligt over at se Ector igen. Ladyen gav slaven en plastik pose og besked på at tage alt tøjet af og lægge det i posen, skoene skulle stå lige uden for Ladyens dør sammen med posen. Slaven skulle så igen ringe på og ligge klar i slave stilling(på alle fire med håndfladerne op samlede ankler og spredte knær) slaven ringede på og lagde sig klar i slave stilling.
Det føltes som en evighed ,men endeligt lukkede Ladyen op, slaven kunne kun se Ladyens støvler og vidste at de skulle slikkes/kysses, det gjorde slaven ladyen gav Ector et par ordentlige slag, med et eller andet redskab som jeg ikke ved hvad var,Ladyen tog plastik pose og sko med ind og lukkede igen døren med besked til slaven om at blive liggende i slavestilling udenfor ladyens dør, slaven var jo nødsaget til at blive liggende kunne jo ikke stikke af da ladyen havde både tøj og sko. Kort tid efter gik døren op og Ladyen kommanderede slaven ind, slavens sko stod i forgangen som udendørssko altid gør hos Ladyen, slaven blev kommanderet i bad som også er helt naturligt når man besøger Ladyen i hvidovre, altså er der den lille forskel at slaven ALTID skal bade i koldt vand da Ladyen ikke mener der er nogen grund til at bekoste varmt vand på slaven.
Tilbage i sm rummet blev slavens nosser bundet MEGET stramt op som kun Ladyen kan gøre det og snoren blev bundet fast til slaven halsbånd, derefter blev slaven hængt op i kæderne så slavens fødder lige akkurat ikke kunne nå gulvet. Ector fik en lædermaske bundet stramt og et par MEGET ubehagelige små klemmer i slavens bryster, derefter varmede ladyen slavens røvballer med forskellige piske som slaven hver gang Ladyen byttede, skulle gætte hvad var….noget af en udfordring da slaven ikke kunne se hvad Ladyen slog med så det var helt op til Ladyen om slaven gættede rigtig.
Ladyen fortalte så at Ladyen havde en aftale med en anden trofast kunde til det blide og at han vidste jeg var der, men Ladyen ville ikke høre en lyd fra mig når de hyggede. Det blev igen noget af en udfordring da slaven jo stadig hang i kæderne og brysterne stadig havde de små ubehagelige klemmer i , nosserne stramt bundet op til halsbåndet, butpluggen i slavens røvhul. og farven på slavens røvballer var godt på vej til postkasserød. (alligevel en skøn fornemmelse, jeg elsker når Jeg rigtig kan fornemme at Den Fantastiske og smukke Ladyen Cherie har fuld kontrol over slaven) Ectors røvballer fik lidt flere pisk og Ladyen skulle lige sikre sig at klemmerne i slaven bryster sad ordentlig.AV AV
Døren stod på klem ind til sm rummet, så slaven kunne høre Ladyen byde gæsten velkommen, kunne også høre Ladyen fortælle gæsten hvordan jeg var bundet op i sm rummet, og de morede sig begge kunne slaven tydeligt høre, gæsten ble sendt i bad og de fortsatte videre ind i det blide rum, og lyden fra Ladyen og gæsten blev noget svagere, men kunne da tydeligt fornemme at de begge hyggede sig meget.
Efter at gæsten var gået, kom Ladyen igen tilbage til Ector, og slavens røvballer blev igen pisket (noget som Ladyen ved jeg elsker) Men slaven måtte efter noget tid dog bede Ladyen om nåde. Klemmerne blev fjernet fra slavens MEGET ømme bryster, slaven blev løsnet fra kæderne og lagt på ryggen på briksen, Ladyen løsnede snoren fra halsbåndet og Ladyen legede med butploggen som stadig sad i slavens røvhul. Ladyen satte sig i stolen og slaven blev beordret til at kravle hen og tilbede Ladyens støvler, slavens nosser var jo stadig bundet og snoren lang nok til at Ladyen kunne side og rykke i den alt imens slaven tilbad Ladyens støvler, så blev slavens nosser løsnet (hellikopter måden det gør nas, men er skøndt) Derefter satte Ladyen sig ned over slavens ansigt og slaven fik lov at smage den skønneste drik der findes alt imens Ladyen arbejde med slavens pik.
Slaven kunne efter noget tid, ikke holde sig mere og pikken sprøjtede dejligt.
Igen havde Ector en Fremragende oplevelse hos en dejlig smuk medlevende domina.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team