cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 10:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sidst på eftermiddagen i selskab med fruens fødder
Indlæg: 14. okt 2013, 17:36 

Tilmeldt: 14. okt 2013, 12:50
Indlæg: 1
Jeg besøger Lady Cherie med jævne mellemrum, så Cherie kender præcist mine ønsker og grænser.

Jeg bestilte tid, og Lady Cherie ment det var bedst, hvis det kunne blive sidst på eftermiddagen, så det blev det selvfølgelig når fruen mener det.

Cherie havde åbenbart haft et hårdt program på dagen og havde ikke haft støvlerne af hele dagen. Så min første opgave var at tage fruens støvler af, og der var ingen tvivl om, at fødderne havde godt af at komme ud i den friske luft.

Cherie har utrolig flotte, velplejede og lækre fødder og det var bestemt ingen straf, at jeg skulle masserer fruens fødder. Jeg kunne tydeligt dufte og smage, at fødderne havde været indespærret i fruens støvler hele dagen.

Lady Cherie nød min massage af fødderne så meget, at jeg også fik ordre på at massere både baller og lår. Med et vendte Cherie sig om, tog fat om mit hoved og pressede det ind mellem benene og beordrede, jeg skulle slikke. Pludselig mærkede jeg Cheries gyldne dråber sprøjte ind i min mund og ud i ansigtet, alt imens jeg blev holdt fast, så jeg måtte tage imod alt, hvad der kom af gyldne stråler. Det var bestemt en ny måde at få mine ønsker om fodfetich og urin opfyldt, og så var det virkelig godt iscenesat af Cherie.

Lady Cherie ment jeg havde givet så god massage af fødder, baller og lår, at jeg skulle belønnes herfor. Så jeg blev spændt fast og måtte tage imod den ”belønning” som Cherie havde bestemt sig for var passende, og jeg vil bare sige, jeg fik min lyst styret.

Endnu en fantastisk oplevelse, som ikke gør det lettere at vente, til der bliver tid til næste besøg.



FUSS :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team