cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Først gang ved Lady Cherie
Indlæg: 14. okt 2013, 22:56 

Tilmeldt: 14. okt 2013, 22:54
Indlæg: 1
Det er var dejligt at blive lagt i bondage og side hjælpeløs og vente på at møde dig igen iført lækkert læder.

Din lædermaske var af en fantastisk kvalitet, og den bedste jeg endnu har prøvet.

Jeg var lidt skræmt i starten, da jeg frygtede stor afstraffelse, hvis jeg svarede igen for meget eller udtalte mig når jeg ikke blev talt til, eller udtalte mig forkert til Ladyen, men det var bare tid der skulle til og lære af sine fejl.

Facesitting havde jeg aldrig prøvet før, det var virkelig godt, da jeg er vild med tvang.

Det var lidt ævligt at jeg kom så hurtigt, jeg plejer at kunne en tredje omgang efter en lille pause, men fantastisk at opnå en dobbelt orgasme.

Et eller andet i mig prøver næsten altid at vælge stop og tak for iaften så snart bondagen er løsnet, når jeg tænker over det vil jeg egentlig heller forsætte for at blive helt udmattet, da den følelse er meget bedre.

Det var rart at slutte af med en fanta og en snak.


Turen hjem var ikke særlig lang da jeg kunne tænke tilbage på hvor godt det var gået igen og igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team