cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Da Heksen svingede Pisken
Indlæg: 21. okt 2013, 19:14 

Tilmeldt: 21. okt 2013, 07:29
Indlæg: 1
Her er en anmeldelse selvom det er et par år siden denne episode fandt sted.

Jeg havde lavet en aftale med Heksen og havde fået besked på at møde op præcis på det aftalte tidspunkt.
Heksen tog i mod mig i døren i klædt lak og læder samt lange støvler og jeg fik at vide at skoene skulle plantes på måtten inden jeg gik videre
Efter lidt smaltalk blev jeg sendt i bad med beskeden på ikke at lege imens, Heksen mente åbenbart at det tog for lang tid og kom ud og beordrede mig til at bruge iskoldt vand i 2 min for at få mine tanker et andet sted hen.
Efter badet måtte jeg kravle efter hendes fødder og fik lov at hilse på hendes støvler, inden jeg blev bundet op og isat klemmer i brystvorter og pik samt en klemme med et lod i mine nosser, for som hun sagde så havde hun mere arbejdsro til at svinge pisken ved at jeg stod stille
Skal love for at det ikke gik stille af med den pisk og da hun var færdig bagpå kom turen til forsiden hvor klemmerne skulle piskes af en efter en.
Da hun mente at jeg havde fået pisk nok kom turen hvor jeg skulle ligge på ryggen og hun begyndte at gå rundt på min brystkasse på mine ømme vorter med hendes stilletstøvler på (av av) og det fik en hvis del til at vokse, hun beordrede mig til at lege med banditten i mens hun dryppede starin ned over
Mine nosser i mens hendes hæle var boret i mine brystvorter, jeg kom i sådan en udløsning at jeg ramte hendes støvle og der fik jeg valget mellem at slikke dem rene eller 25 gange med pisken, kan sige jeg ikke ku sidde bagefter så i ved hvad jeg valgte.

Så i bad igen og en snak over en cola

Har derfor den dybeste respekt for heksen og hendes kunnen :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team