cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos Lady Cherie i Hvidovre
Indlæg: 13. nov 2013, 22:05 

Tilmeldt: 13. nov 2013, 21:34
Indlæg: 1
Det er endelig lykkedes mig at få besøgt Lady Cherie.
Allerede da jeg første gang talte i telefon med hende, stod det klart, at hun har en humor, der matcher min rigtig godt.

Som hun altid beder om, skulle jeg skrive stikord til, hvordan mit besøg kunne udforme sig - det gjorde jeg selvfølgelig.

Jeg mødte op lidt før aftalt tid - der stod ikke noget om, at der var optaget, så jeg ringede på, blev lukket ind, blev bedt om at stille skolene, og så blev jeg vist ind i Ladyens "blide" værelse, hvor vi talte lidt sammen, og hun læste min beskrivelse af, hvad der kunne ske. Jeg blev beordret til at lægge tøjet og gå i bad. Da jeg kom tilbage blev jeg iført halsbånd og snor og skulle så ind i det "hårde" værelse. Ladyen ventede på, at jeg åbnede døren. Måske var jeg ikke kvik nok til at regne det ud selv, så det blev betydet mig, at jeg skulle åbne. Derrefter kravlede jeg ind, men blev straks bremset. Ladyen skulle først.

Jeg kunne fortsætte denne beretning meget detaljeret, men så ville jeg aldrig blive færdig. Det korte af det lange var, at der var nok at straffe en slave for. Dels for at ankomme for tidligt, og dels for alle de andre fejltrin.

Jeg blev beordret til at kysse Ladyens støvler, men kunne selvfølgelig ikke gøre det godt nok, så igen noget der gik ind på straffekontoen.

Jeg blev fikseret på alle fire på gulvet i rummet og fik smæk - det gjorde ondt, men også godt, så jeg tog imod uden at kny. Da hun spurgte, om jeg ikke sagde av, gjorde jeg det - og blev straffet for, at det ikke var oprigtigt. Ladyen havde et virkelig fælt straffeinstrument - en elektrisk fluesmækker. Den kunne få skriget frem i mig.

Som belønning fik jeg italiensk massage, hvilket jeg aldrig havd eprøvet før - og jeg må sige, at det virkelig var en pirrende oplevelse. Det gav mig nye grænser i nydelse.

Hvid jeg skal være en smule negativ, så er det, at Ladyen ryger som en skorsten, og jeg er selv ikkeryger, men vil man opleve hendes 100% dominerende adfærd, så må man tage det med rygningen med.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team