cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 20. apr 2024, 08:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Oplevelser i Hvidovre
Indlæg: 1. aug 2012, 18:35 

Tilmeldt: 27. aug 2011, 21:13
Indlæg: 2
Jeg var nede på knæ mellem to kæder, der hang ned fra loftet. Min ene hånd holdt om den ene af kæderne. Den anden arbejdede med min stive pik. Hexen stod foran mig. Let foroverbøjet. Hendes fingernegle legede med mine brystvorter så jeg stønnede. I spejlet på væggen foran mig, kunne jeg se Dominaen bagfra. Hun var et flot syn. Det lange, blonde hår med fald i ned ad hendes bare ryg. De sorte højhælede støvler og sorte strømper i flot kontrast til hendes pragtfulde balder.

Nogen tid forinden var jeg kommet cyklende til et solbeskinnet sovebyskvarter i Hvidovre, hvor der ikke ser ud til at ske det helt store. Men jeg kørte direkte til Hexens hus, for at overholde i hvert fald den del af vores aftaler, der gik ud på, at jeg skulle møde op.

Med den sædvanlige blanding af tiltrækning og bæven over hvad jeg skulle igennem, ankom jeg til Hexens dør. Hun så dejlig ud. Som altid. Da jeg til sidst var nøgen og bundet inde i rummet hvor det hel e skulle ske, ville Hexen gerne vide, om jeg havde lavet noget fornuftigt siden sidst jeg var der. Projekter havde jeg mange af. Afgangsprojekt. Eksamen. Hexen var ikke imponeret.
Efter at have givet mig pisk i den bare, var tiden åbenbart kommet, hvor jeg skulle straffes for ikke at have skrevet artiklen. Det blev med en malerpind. Men ikke almindelige smæk. Det skulle gå ud over min pik. Mine nosser var fastgjort til to reb. Det ene strakt ud mellem kæderne, så jeg ikke kunne bevæge mig fra side til side. Det andet gik parallelt, så nosserne blev trukket nedad. Alligevel kunne jeg pludselig samle benene og foretage de særeste trin. Og som jeg dog brølede. Hexen morede sig og lo hjerteligt. Det værste er næsten, at hun også kan få mig til at le midt i alle trængslerne med sine bemærkninger og påfund.

Damen foretog et sceneskift. Nu fik jeg masser af rigtig hårde pisk i den bare med den frygtede, runde læderpisk. Jeg svedte, klagede mig, vred og vendte mig og ville gerne slippe. Men det kunne der ikke blive tale om. Tværtimod skulle jeg have mere.

Det blev med et af de store spanskrør. Dominaen gav mig nogle indledende rap bagi. Men hun skiftede kort efter til lade spanskrøret danse i meget hurtige bevægelser over mine balder. Med enkelte pauser gav hun mig flere omgange så jeg skreg og hoppede. Jeg tiggede og bad, undskyldte og lovede. Efter jeg havde fået en sidste omgang med spanskrøret, frigjorde hun mig fra reb og manchetter, og beordrede hun mig ned på alle fire og onanere.

Og sådan gik det til at jeg til sidst nød synet af Hexen, mens hun nev mig i brystvorterne, så jeg efter nogen tid kom og kom og kom, og sprøjtede ud over et dække.

Efter den oplevelse cyklede jeg hjemad i aftensolen med endnu et ømt minde fra Hvidovre.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team