cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 09:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos en "real lady"
Indlæg: 19. nov 2014, 20:04 

Tilmeldt: 19. nov 2014, 20:01
Indlæg: 3
Et besøg hos Lady Cherie kræver en anmeldelse, fordi Lady Cherie er en helt usædvanlig dame. Alle, der læser her, har sikkert set mange dominahjemmesider. Læg mærke til, at Lady Cheries ikke er et Harald Nyborg-katalog – den har stil og elegance. Du er ikke i tvivl, om at hun kan alt, men det er også op til din fantasi at få noget ud af en tid hos hende.

Jeg havde skrevet mine ønsker til min oplevelse i en email, men egentligt givet hende fri hænder. Da hun begyndte at binde mig, blev jeg bange – et er at fantasere, men hvordan bliver virkeligheden? Vil jeg kunne holde det ud? Havde jeg bedt om for meget? Hun er myndig og tager fat. Når du er bundet, er du bundet.

Men det viste sig, at hendes kunst er stor. Små kærtegn, der bliver til hårde klap, ophidsende nussen her og der uden for synsvidde, og en skarp sans for slavens fascination af hendes vildt elegante høje hæle, som hun går og står på med en ægte dominas sikkerhed – ingen teenage-vaklen her.

Lady Cherie er en utroligt flot kvinde. Hver en fiber af hendes krop og feminine former udstråler kontrol – ikke støjende og brovtende, men fin og overvindende.

Jeg har aldrig oplevet noget som hendes spanskrør. Forsigtige slag, der stille og roligt bliver hårde og smertefulde, hele tiden lige under den røde streg. Og når det så bliver for meget, skal man ikke tro, at det er slaven, der bestemmer – hun holder ham varm og salig med sit spanskrør.

Man kan ikke beskrive en afslutning – og slet ikke, når hun har bygget op til den. En eksplosion af vellyst…

Jeg må nok snart tilbage.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team