cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 10:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg i Randers idag...
Indlæg: 4. sep 2015, 20:55 

Tilmeldt: 4. sep 2015, 20:04
Indlæg: 1
Lady Cherie har de sidste par dage besøgt det Jyske (for en gang skyld), og jeg var heldig at få en tid i dag.

Da jeg aldrig havde mødt hende før eller besøgt Passion Club i Randers var jeg ret spændt på mødet, selvom jeg allerede havde fået et godt indtryk af hende, da jeg bestilte tid hos hende via tlf. En times dominans, eller "smerteleg" som er et mere rammende ord, for de ønsker jeg havde med til hende.

Der er to rum i Passion Club, - et alm. "soveværelse" og et rum fyldt med udstyr til det avancerede. Jeg havde forestillet mig, at vi skulle ind og afprøve en masse forskelligt udstyr, men her viste Lady Cherie sin kreativitet og erfaring ved at gøre ting jeg slet ikke havde forventet, eller set komme. Det hele foregik indenfor den samme ene kvadratmeter, med mig liggende på ryggen på gulvet.

Iført manchetter på hænder og fødder, havde hun bundet en elastik om mine nosser. De to ender af elastikken (ca 30 cm lange) blev så bundet fast til mine ankler, og I kan så selv regne ud hvad der sker, når man bliver beordret til at rejse sig op, alt imens røvballerne blev varmet...

Bagefter spurgte hun, om jeg nu skulle have plaster på, da jeg havde pebet lidt over det. Uden at vide hvad det indebar takkede jeg ja, og hele pikken blev så stramt omrullet med plaster/taperulle. Meget stramt, fra rod til spids, ikke et sted blev overset. Aldrig har min pik været så tynd, snoet og deform. Den lignede fuldstendig en mumie... Blodet samlede sig gradvist mere og mere i pikhovedet, men også her kom der tape på. Nu kom balladen så, -for tapen skulle jo også af igen... Av av......! Her kan vi tale om at lave propellen! Det gav sved på panden, og hjertet helt oppe i halsen... ;-)

Senere satte hun sig på mit fjæs og gjorde mig færdig.

Det var en SUPER oplevelse, og noget helt andet end jeg havde forestillet mig da jeg ankom. Dejligt at få udvidet sin horisont, og jeg vil ikke tøve med at besøge hende igen, hvis hun nærmer sig det jyske igen...!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team