cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 16:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie - Happy day - happy MAN :-)
Indlæg: 26. apr 2016, 21:43 

Tilmeldt: 26. apr 2016, 21:39
Indlæg: 1
Happy day - happy man ...
Jeg kontaktede Lady Cherie dagen før, som man jo skal ift. Happy Days, og beskrev i korte træk nogle af de ting, der tænder mig. Jeg har aldrig mødt en rigtig Dominatrix før - kun nogen, der har udgivet sig for at være det - det ved jeg nu. Jeg trådte ind og mødte en smuk kvinde - jeg vil tro hun er i slutningen af 30'erne, men med en krop som en i slutningen af 20'erne. Super erfaren kvinde i en ung krop - med dominans helt ind i kernen - og samtidig med en erfaring i teknikker m.v. så man tør overgive sig - have tillid. Jeg blev bedt om at sætte mig ned - blev interviewet ift. hvad der tænder mig og jeg forsøgte at forklare - og efter et par minutter blev jeg bedt om at smide tøjet, mens Cherie hentede de nødvendige redskaber :-)
Hun kom hurtigt tilbage og redskaberne osede af kvalitet - det havde faktisk også en betydning for en gadgetfyr som mig. Der skete herefter nogle ting, som jeg ikke har prøvet før - og som præcis ramte de temaer vi havde drøftet - og jeg blev tændt på en anden måde end jeg plejer og der indgik også sex og damn Lady Cherie er fræk og en lille detalje som hendes evne til hele tiden at aflæse signaler i et fast blik - med smukke grønne øjne (tror de er grønne - måske bl¨å/grønne) - wauw .... og da jeg endelig fik lov til at komme, så kunne jeg faktisk ikke andet - og jeg kom i en orgasme, der varede meget længere end jeg plejer at opleve det - og hun fastholdt mig i det - og drillede mig bagefter... Der var også tid til bad og hyggesnak, så det blev meget nærværende hele vejen - før under og efter - ISÆR UNDER. Happy day Happy man / JR

I ved nok hvem jeg taler om - ellers kan I finde hende her: http://cherie.dk/

PS. jeg kommer igen ... for at gå videre til next level i den leg...grrrrr


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Lady Cherie - Happy day - happy MAN :-)
Indlæg: 26. apr 2016, 22:00 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
Hej Happy Man :D

Tak for din anmeldelse, men jeg må dog lave en lille rettelse, Mht. "Happy days" Konceptet, det er ikke nødvendigt at ringe eller kontakte mig dagen før, men bare ringe og bestille tid inden besøget, altså ikke frække tilbud, hvis man bare "Kommer på døren".

En "Happy days" dag bliver planlagt nøje med tid til forsinkelser, sniksnak, pjat og pjank og andre frækheder og det skal der være plads til, derfor det med tidsbestillingen.

Vi ses til næste Level !

Hilsen

Lady Cherie

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team