cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Facesitting hos Lady Cherie
Indlæg: 10. aug 2017, 20:57 

Tilmeldt: 10. aug 2017, 20:56
Indlæg: 1
Efter at have skrevet frem og tilbage på mail, med skønne Lady Cherie, fandt vi en dag hvor vi skulle mødes i Rødovre.
Jeg kunne næsten ikke sove om natten, så spændt var jeg, alle de ting, der skulle ske, trods hun havde skrevet, at jeg skulle tage det roligt, var jeg mere end nervøs da jeg gik ned af trappen til døren og ringede på.
Hej grinte hun, kom du inden for, hun var klædt i noget stramt og havde lårlange støvler på, og jo hun lignede hendes billeder og det lange lyse hår, var sat op. Vi fik talt lidt løst om hvad der skulle ske, og langsomt skiftede billedet, samtalen blev mere krævende fra hendes side, krav om at jeg ikke måtte have tøj på, at jeg skulle bade, og da jeg kom ud fra badet blev min pik bundet op, og jeg blev trukket på knæ. Jeg kikkede op på hende ,og mine øjne kunne ikke frigøre sig fra hendes bryster der var bag den stramme catsuit, langsomt, meget langsomt åbnede hun lynlåsen og hev mit hoved hen til sig, og tvang mit hoved ned mellem hendes ben, Slik mig slave! Hun satte sig på mit hoved, så jeg dårligt kunne få vejret, tvang mig ned at ligge på gulvet, så hun sad fast på mit hoved, jeg slikkede alt jeg havde lært, nu blev der rykket i min pik i snoren, og jeg fik besked på at spille på min pik, imens ladyens gyldne dråber fyldte min mund. Jeg eksploderede simpelthen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team