cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Besøg hos Lady Cherie... afprøve grænser.
Indlæg: 11. jul 2018, 21:00 

Tilmeldt: 11. jul 2018, 09:30
Indlæg: 1
Jeg Havde kontaktet Lady Cherie via mail, og fået vedhæftet et udfyldte "lege skema", vi fik efter lidt mail udveksling aftalt, at jeg skulle kigge forbi en fredag aften, til en længer seance end hidtil...

Jeg var godt spændt i dagene op til seancen, for selv om jeg havde besøgt Lady Cherie et par gange før til lidt pirrings bondage, og andet blidt bdsm, var det første gang at jeg havde fået sendt det udfyldte skema, hvor jeg havde sat hak ved lidt flere ting, end hvad vi hidtil havde prøvet, da jeg gerne ville prøve lidt grænser af (det skal sige at min allerførste gang med bdsm var hos netop den skønne Lady Cherie, så jeg følte mig i gode hænder til at prøve lidt grænser af).

Det blev så den store dag, og jeg kom afsted i god tid, ankommer som aftalt og ringer på døren, Lady Cherie åbner og tager imod med et stort smil, og vi sætter os ind i lokalet, her får jeg lidt at drikke og vi taler lidt om løst og fast (hvilket var rigtig hyggeligt, og også godt til at få dæmpet nerverne bare en lille smule), jeg får besked på at smide tøjet, og efter et hurtigt bad går seancen i gang.

Jeg får bundet min pik godt op, samtidigt får jeg at vide at det vist ikke var godt, at jeg ikke havde passet min træning som aftalt med Lady Cherie, herefter bliver jeg kommenderet ned på gulvet, og jeg får min arme bundet fast til mine ben, mens jeg ligger med panden mod gulvet, herefter går Lady Cherie i gang med at give slaven sin velfortjente straf, for ikke at overholde den indgået aftale ... Slaven får nogen rap i den bare røv sviiirp ... avvv Lady Cherie kan virkelig sit kram :) , og skifter mellem nogen bløde og hårde slag, så man aldrig er helt klar over hvordan det næste slag bliver.

Efter den velfortjente straf, bliver jeg ført hen i sengen og fastbindes til den, herefter sætter Lady Cherie sig til rette på mit ansigt, og så får jeg ellers ordre på at nu skal jeg gøre gavn, og skal slikke den skønne Lady Cherie, da jeg ikke helt gør et tilfredsstillende job, får jeg bestemt besked på hvordan Ladien ønsker at slaven skal bruge sin tunge (som nogen måske har læst på den blide side hos Lady Cherie, kan man også få lidt "musik undervisning", og ved mit allerførste første besøg hos Lady Cherie, bad jeg netop om at lære nogen teknikker, til at tilfredsstille en kvinde oralt ... dette havde Lady Cherie husket, og havde valgt at inkorporere i seancen :D , hvilket jeg syntes var en rigtig fin detalje).

Efter seancen fik jeg tilbudt en cola, og vi talte lidt om hvad der var sket under seancen, og om hvordan jeg havde oplevet de forskellige ting (har kun prøvet bdsm hos Lady Cherie, så ved ikke om dette er kutyme, men jeg syntes det fungere rigtig godt), jeg blev bagefter spurgt om jeg ønskede et bad, hvilket jeg sagde ja tak til, efter badet fik jeg et stort kram og blev fulgt ud og jeg fik sagt pænt farvel til Lady Cherie, efter endnu en skøn oplevelse.

Ps. Jeg er meget grøn inden for bdsm, som nogen måske allerede har gættet, men jeg syntes virkelig at Lady Cherie, forstår at aflæse hvad man er klar til, og sørge for at man ikke går for hurtigt frem hvis man ikke er klar til det (havde sat en masse hak af i skemaet, og vi fik ikke prøvet det hele hvilket jeg bagefter tænker var rigtig godt, da det nok havde blevet for meget på en gang), og samtidigt få rykket lidt ved ens grænser/afprøvet nye ting.

Subdued7


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team