cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 09:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang med Cherie...
Indlæg: 27. sep 2019, 12:48 

Tilmeldt: 27. sep 2019, 09:57
Indlæg: 1
Jeg oplevede Lady Cherie i går!
Det var en god oplevelse, som jeg aldrig glemmer!
Jeg fandt tilfældigt hendes hjemmeside og syntes den var spændende. Dels hendes beskrivelse af sig selv og hvad hun tilbyder – men især billederne i hendes gallerier. De viser jo en utrolig smuk og velskabt kvinde. Jeg var overbevist om, at hun umuligt kunne være så smuk i virkeligheden!
Derfor var overskriften i min første mail: ”Er du virkelig”?
Og det viste sig, at det er hun – minsandten! Hun er virkelig både smuk og velskabt!
Hun kan nemt være Centerfold Girl i Playboy!
Hendes hår og frisure er også helt, som hendes billeder viser!
Hun ”markedsfører” sig som Domina. Så vi aftalte et rollespil hvor hun skulle ”straffe og bruge mig”.
Hun er også sød at snakke med. Hendes personlighed er en moden, erfaren kvindes – hvilket er vigtigt for mig.
Hun tog imod mig iført sexede sko med høje hæle og ankelrem, sorte nylonstrømper, hofteholder og en let gennemsigtig kjole! Og en ridepisk i hånden!
Jeg kyssede hendes hånd og rakte ubevidst ud efter hendes vakre krop! Men, blev beordret til at holde hænderne væk!
Hun har flotte lækre ben – og fødder, som ser godt ud i nylonstrømper - sikkert også uden strømper!
Hun kommanderede mig til at klæde mig af foran hende, medens hun så vurderende på min krop og mit lem.

Hun beordrede mig i bad.
Hun bandt mine testikler og tøjrede dem til en krog.
Hun piskede mig med ridepisk, spanskrør og en kort bullwhip.
Hun befalede mig, at tage hendes kjole og trusser af og være hendes Tantra-massør, medens hun lå udstrakt og lækker på en lyserød seng!
Nu måtte jeg endelig røre ved hende! Dog med pikante restriktioner!

Hendes hud er glat og fin - ingen appelsinhud, ingen deller! Og hun duftede godt!
Hendes skød er som hendes billeder antyder: Fast, flad og glat mave, lyske og lår. Under trusserne viste sig en sød, fint trimmet dusk, fine glatte labia og en let fugtig, snæver, velduftende Yoni.
Jeg fik lov at slikke hendes Yoni, medens hun lå på maven. Lidt senere også med hende liggende på ryggen.
Pludselig sad hun på mit ansigt og jeg havde tungen på hendes Yoni, medens min næse var mellem hendes smukke baller! Og hendes faste lår mod mine kinder!
Samtidigt kunne jeg lege med hendes fyldige bryster, som jeg tror er ægte? De føles sådan!
Uh, dét var vidunderligt! Og jeg fik maximal erektion!
Jeg havde bedt om at slippe for kondom – ellers ville hun måske have taget mig i munden?
Nu brugte hun hænderne i stedet for! Og jeg kom ud over min egen mave.
Hun tørrede min sæd væk med et håndklæde og steg af mig.
Jeg var bare færdig og måtte ligge og sunde mig lidt!
Hun hentede en Cola og vi snakkede lidt, medens hun røg en cigaret!
Hun sagde, at jeg ikke er rigtig slave! Og dét er nok rigtigt! Men, jeg nød at modtage hendes straf og blive brugt som hendes redskab!
Kære Hex, tak! Det var #!¤%@£§ dejligt!
Jeg er glad for, at have fundet dig i universet!
Og er nødt til at se dig igen!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team