cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 18:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mit andet møde med Lady Cherie
Indlæg: 14. jul 2021, 15:46 

Tilmeldt: 2. jul 2021, 10:52
Indlæg: 6
Et lille tilbage blik på mit andet møde med Dejlige Lady Cherie
Jeg skulle være der præsi skal. 15.00 jeg var der 14.58 det var ikke så populær og det fik jeg at mærke lidt senere da jeg var spændt godt fast ladyen bandt mine nosser og pik godt stramt så fik jeg et halsbånd på hvor jeg ikke kunne bøje hovedet ned mod maven der bandt Lady en snor stramt bag mit pik hovedet og derefter op til halsbåndet så stod jeg der og kunne næsten ikke rører mig uden det gjorde noget ondt, så skete det ladyen lukkede sine dejlige flotte bryster ud ( hvis ikke min pik var stiv så blev den det) Ca en meter fra mig stod nu ladyen og sage kys mine bryster det var jo umuligt hun kom lidt nærmere og lidt nærmere så nu skal du kunne kysse dem, jeg kæmpede for at nå dem til sidst gik det, det gjorde noget ondt i pikken på grund af snoren omkring mit pik hovedet av men det var skønt at kysse de brystvorter. Jeg kom fri men kun for at blive beordreter ned på knæ herfra skulle jeg slikke og kysse ladyen brystet og brystvorter, her kom jeg til at bide meget lidt i den ene brystvorter av det var ikke så godt. Jeg blev nu bundet i X på kortet med min røv vendt mod Herskerinde og så var der en hel del der skulle afregnes jeg følte magten var hos Lady Cherie og jeg fik mange slag for at komme 2 minutter for tidlig og mange flere for at bide i en brystvorter, så var jeg mør og ladyen kunne nu beordrer min sætte mig i gynækolog bænken hvor jeg blev spændt fast fast og min pik blev voldtage med div ting i mit urinrør og finger knippe i røven det var lidt vildt jeg var lige ved at få orgasme flere gange med ladyen stoppede lige inden hver gang så sage Lady Cherie nu var jeg jo en brugsgenstanddet, så jeg blev beordreter ned på gulvet på ryggen, ladyen satte sig nu ned over min mund og sluttede tæt med sine baller orden var drik slave hvad kunne jeg andet imens jeg drak og slikkede skulle jeg onanere på mig selv det var straffe for ikke at gører sin opgave ordentlig.
Jeg vil prøve at gøre næste gang tak
Kram din slave sambo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team