cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Grisling i audiens hos Lady Cherie
Indlæg: 15. okt 2021, 12:09 

Tilmeldt: 11. okt 2021, 07:23
Indlæg: 2
Det var en ret speciel oplevelse for mig at møde Lady Cherie til et første "mærke-efter" møde med fri leg. Vi havde haft en rigtigt god korrespondance over mail inden mødet med både snak om mulige fantasier der kunne udleves, og også lidt praktisk info.
Jeg var nået at blive lidt nervøs da jeg parkerede et stykke fra stedet, men en rask gåtur gjorde faktisk underværker. Det er i en kælder i Storkøbenhavn som både ligger centralt og diskret.
Jeg blev vist ind hvor jeg kunne vente, og der kom Ladyen ellers ned ad trappen til kælderen og kastede sit dominerende blik på mig. Det startede med lidt skældud over at jeg var 3min for tidligt på den, og hun forstod at finde min comfort-zone og få tvunget mig lige så stille ud af den bare ved at tale bestemt til mig og fiksere mig med øjnene. Jeg fik afleveret den krævede skat til ladyen, og blev gennet i bad så hun kunne få en ren og vellugtende krop at lege med. Nøgen og badet i kælderen blev jeg beordret til at krybe foran hendes fødder, og hun startede forhøret om mine fantasier, og hvorfor jeg havde valgt hende. Centralt i mine fantasier er en "steg" opbinding hvor jeg skal klargøres til ovnen med et æble i munden og krydres efter ladyens behag og temperament, og jeg blev præsenteret for et bur hvor hun typisk vil have slagtesvinene opstaldet. Mine ideer om chili-ingefær marinade og pynt med lavendel faldt ikke i hendes smag, men vi nåede en hidtidig fælles ide om et juletema grundet den kommende årstid. Jeg blev også navngivet Grisling, måske med tanke på mit vedhæng der ikke synede af meget på en lidt kold dag. Den lille størrelse og stivheden i mine ben gjorde det bestemt ikke let for Lady at få bundet sagerne op, men det lykkedes til sidst, og blev så suppleret med lædermanchetter på håndled og ankler der effektivt blev bundet så jeg var i en hjælpeløs tilstand.
Så kom en pisk frem. Jeg havde havde bedt om ikke at få synlige mærker med hjem, og Lady havde en fremragende blød og blid pisk der gav et godt knald når den ramte, men virkelig føltes behagelig. Jeg var ikke fysisk udfordret, men forhøret om min seksualitet fortsatte ufortrødent, og hun kunne mere end nogen andre få trukket nogen sandheder ud af mig. Hun benyttede også lejligheden til at bruge mig som skammel nu jeg var i en god stilling til det.
Hun fik vendt mig om på gulvet, trak trusserne af og kiggede ned på mig mens jeg lå der. Så satte hun sig på mit ansigt med besked på at jeg skulle slikke hende. Det var lækkert at mærke det initiativ og den magt der lå bag. Smagen var berusende, og hun dækkede drillende for min næse med venusbjerget indtil jeg gispede efter vejret. Jeg kunne mærke jeg var hendes brugsgenstand. Et stykke sexlegetøj der blev benyttet, og at hendes nydelse var mere væsentlig end min vejrtrækning. Så meldte en anden smag sig.
Jeg havde under forhøret fortalt om mine toilet-fantasier som jeg før har udlevet i lidt højere grad end så mange andre ting, og hun var nu begyndt lige så stille at pisse mig direkte i munden. Det var lidt ad gangen i roligt tempo, og jeg kunne nemt nå at drikke det. Jeg blev dog advaret om at der ikke skulle spildes en dråbe. Efter at hun havde givet mig en hel blærefuld at drikke vendte hun sig om, satte sig igen på mit ansigt, og gav mig besked på at slikke hendes røv. Jeg kunne mærke at hun pressede udad så min tunge kunne komme langt op, og hun røbede for mig senere at hvis der skulle være kommet noget ville hun bare have ladet det komme. Min fantasi om at blive benyttet som toilet gik allerede i opfyldelse her under første besøg, og min opbundne pik der før havde givet mig Grisling navnet var nu en rød dunkende frankfurter, som Lady kælede kærligt for. Hun dækkede igen for min næse, og til sidst måtte jeg give fortabt efter at have kæmpet efter vejret i længere tid. Et simpelt og dog ekstremt effektivt virkemiddel. Der var tid til at vi snakkede lidt sammen over et glas vand, og det føltes så naturligt at krybe for hendes fødder på gulvet efter jeg sådan var blevet effektivt "knækket".
Jeg håber vi finder en god dag hvor det kan lykkedes med at få mig klargjort til ovnen, og at vi kan enes om den helt rigtige opskrift på mig.
Ærbødigst
Grisling


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team