cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Grisling blev klargjort til ovnen i Hexens pandekagehus
Indlæg: 8. dec 2021, 01:00 

Tilmeldt: 11. okt 2021, 07:23
Indlæg: 2
Jeg havde længe skrevet sammen med Lady Cherie om en "Hans og Grete" leg som jeg har fantaseret længe om, hvor jeg skulle klargøres til ovnen, bindes op med et æble i munden, pensles og krydres og anrettes med grønt. Det er jo op til jul, så vi endte på et juletema der matchede mit slavenavn "Grisling" som jeg fik ved første besøg.
Det var en noget kompliceret proces at få besøget passet ind så job og bagland regnede med at jeg var det andet sted, og legen krævede en del indkøb og klargøring af de forskellige ingredienser. Det var dog en noget speciel oplevelse at bruge Netto og Ikea som sexshops. Jeg mødte op på stedet belæsset med et fyldt indkøbsnet og virkelig spændt på hvad der ville ske. Vi havde skrevet en del sammen på mail og givet hinanden ideer, men det var vist alligevel lidt ukendt land for os begge.
Jeg blev sat til at vente i kælderlokalet, og ned kom Cherie ad den faretruende stejle trappe i sine stiletstøvler. Hun var tidligt i gang med at koste rundt med mig i forhold til at få tøjet af mig, og få alt det praktiske arrangeret, og som jeg stod klar til badet kom et indslag fra hende. En rød sløjfe som premiegrisen skulle have bundet om halsen før tilberedningen. Jeg kom op i bad og ned igen, og blev lukket ind i buret imens hun arrangerede de første grøntsager på hendes røde laklagen. Hun lukkede mig ud iført det ret kitchede forklæde jeg havde fundet i Ikea, og fik lagt mig ovenpå en bund af snittet spidskål hvor der var arrangeret halve kartofler og gulerødder omkring.
Hun bandt mig op i den første stilling med en seperat opbinding af pik og nosser, og fandt en stor slagterkniv frem som dagens anden overraskelse. Hun begyndte at tale om hvilke dele af mig hun synes skulle udskæres, og var ikke sen til at nævne at jeg jo alligevel ikke skulle bruge det lille vedhæng der havde givet mig "Grisling" navnet til noget. Før jeg kunne protestere placerede hun et æble imellem mine tænder, og fandt den kødhammer frem jeg havde købt i Ikea forinden. Det var nok mest håndtaget jeg var fascineret af da det mest af alt ligner en buttplug, men plastichovedet var bestemt velegnet til en blid omgang "impact" over hele kroppen imens hun talte om hvor dejlig mør jeg ville blive af behandlingen. Hun gik så i gang med at udvælge det jeg skulle krydres og garneres med.
Der var nok at vælge imellem, og det blev til hakket persille og lauerbærblade. Cherie havde forberedt krydderolier hjemmefra med appelsin- og citronskal og med lavendel fra hendes have, og skiftet fra kødhammer til grillpensel var kærkomment. Det hele duftede skønt, og jeg var i en lidt hypnotisk tilstand da hun ville vende stegen for at ordne bagsiden også. Penslingen var mest med lavendelolien, og især mit røvhul blev smurt grundigt. Skinkerne blev pyntet med appelsinskiver og ribsgele, og jeg kunne høre at der blev kværnet peber over mig. Så fandt hun en af de større gulerødder der ikke var blevet halveret frem og begyndte forsigtigt men bestemt at føre den op i mit oliesmurte røvhul. Størrelsen af den var bestemt tilpas og den ramte nogen gode steder, men den ru overflade gjorde nu at jeg ikke kunne holde ud så længe som jeg havde lyst til. Hun bandt mig i en ny stilling, og der blev nu fokuseret en del på den oliesmurte grislingepølse, der desværre ikke ville give noget flødesovs fra sig selvom Ladyen satte sig på skrevs over mit hovede og gav mig lov at smage de virkelig lækre steder. Det blev til lidt kæl til sidst og en snak om fantasier før jeg blev sendt i bad igen, denne gang virkeligt tiltrængt.
Alt i alt var det en vild ud af kroppen fornemmelse at fantasien pludselig kom ud i virkeligheden og blev luftet, og mærke hvordan jeg var bundet og passiv mens jeg blev ordnet, arrangeret og gjort ved. Kæmpe cadeau til Ikeas kødhammer der bør føres i enhver velassorteret s/m butik, og til grillpenslen fra Tiger.
Det var dog et læringspunkt at sådan en leg nok bør udføres et sted hvor der er et ordentligt arbejdsbord til rådighed da stengulvet var lidt hårdt at ligge på til sidst, og at placeringen i gulvhøjde gav nogen uhensigtsmæssige arbejdsstillinger for Ladyen, der også var ved at falde på det olieindsmurte laklagen. Jeg håber dog det ikke bliver sidste gang at jeg skal være en steg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team