cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: sambos 3 møde med Lady Cherie
Indlæg: 19. dec 2021, 21:57 

Tilmeldt: 2. jul 2021, 10:52
Indlæg: 6
,Jeg skulle møde præcis kl. 12.00 og denne gang var jeg der præcis kl. 12.00 og fik ros, jeg havde fået besked møde op men Tirolertøj /læder hosen det blev der grinet meget af lidt ydmygende, men det var nok også det der var meningen nu sagde Lady Cherie at jeg skulle smide al tøjet ,det blev gjort og jeg fik spændt en lædermaske på som sad meget tæt, jeg kunne næsten ikke se noget eller få vejret for det vad nogle meget små huller til øjne og mund. så skulle jeg kravle hen til trappen op ad den og i bad uden at masken måtte blive våd det var lidt svært men det gik efter bad som Lady Cherie syntes tog lidt for lang tid, efter bad ned på knæ bag ved Lady Cherie og ned i kælderen .Her fik jeg bundet mine nosser og pik bunder meget stramt op med et tyndt bånd , det er Lady Cherie rigtig god til og det er meget effektiv Å av, så var turen kommet til at jeg blev spændt op på korset med godt spredte ben og armene blev også spændt godt fast ,så nu var der ikke megetat gøre jeg var i dejlige Lady Cheries magt, det kom jeg til at mærke med forskellige piske + et spanskrør min slave røv blev godt varm og rød med striber lidt av men hi hi Lady Cherie viste ikke at jeg ikke havde fået nok, men nok til at jeg jo skulle adlyde, Lady Cherie er så vild god til at piske og kæle med min krop så får jeg lige nogle hårde slag ,igen kæle , så hårde og bløde slag så jeg ikke rigtig kan forberede mig på hvilken type slag der kommer ,jeg havde den meget stramme maske på, det var derfor svært at følge med ,så efter, syntes jeg lang tid sagde Lady Cherie at nu skulle hendes slave til at arbejde for Lady Cheries fornøjelse og nyde at hendes slave var blevet afrettet og lydig ,Lady Cherie satte sig op i gynækologbænken med sine ben godt spredte ,hun havde taget sine trusser af og min maske ,så sagde herskerinden slik min fisse slave og hvis jeg ikke gjorde det ordentlig ville hun spænde mig tilbage på korset og jeg ville få dobbel så mange stag på på mine baller og rigtig mange på min slavepik ,så jeg gjorde det alle bedste jeg havde lært, det var åbenbart godt nok for da jeg havde gjort som jeg skulle, blev jeg beordret til at lægge mig ned på gulvet på ryggen uha det var lidt koldt, men hvad kan en slave gøre andet end at adlyde herskerindens ordre da jeg lå med spredte ben og mine arme ned langs siden af kroppen pludselig satte herskerinder sig ned over mit hoved og sageslik slave hun pressede sin fisse så hårdt ned over min mund og næse så jeg ikke kunde få luft og med herskerindens skamlæber i min mund og min næse i herskerinders ende hul var jeg ved at besvime, jeg kunne lige få med meget besvær få drejet mit hoved og derved fik jeg lidt luft men det var kun meget lidt luft fik for herskerinden fik igen lukket for luften, det blev ved 4-5 gange sidste gang der blev lukket for luften havde Herskerinden godt fat i min slavepik og arbejde vildt med den imens jeg ikke kunne få luft ,der var nu prikker for mine øjne selv om de var lukkede ,men så kom en meget vild orgasme i hele min krop og det blev ved det var så vildt Lady Cherie
vi fik snakket noget tid bagefter og jeg fik en kold cola skønt, men min krop var helt tømt for energi, jeg var virkelig træt tror det var fordi at jeg havde manglet ilt mange gange vild oplevelse ta Herskerinde - Lady Cherie
jeg sambo ser frem til vores næste møde :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team