cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tøzen var på besøg hos Lady Cherie.
Indlæg: 3. jul 2022, 12:26 

Tilmeldt: 3. jul 2022, 11:08
Indlæg: 2
Jeg besøgte den skønne Lady Cherie, en dejlig mandag sommer dag, jeg havde inden mødet fået besked på at tage mit tøze tøj med.

Jeg ankom, og blev budt indenfor af Lady Cherie, her talte vi lidt inden vi begyndte, efter et hurtigt bad, blev tøzen bedt om at klæde sig rigtig på, herefter skulle tøzen gå catwalk for den skønne Lady.

Jeg vil ikke gå i flere detaljer, men Lady Cherie, formåede at få mig til at slappe af, og til at nyde oplevelsen af at være tøz for en smuk kvinde, og opfangede hurtigt uden at jeg havde nævnt det, en af mine fantasier om at en magtfuld kvinde, stillede tøzen til rådighed og skue for andre (kun dirty talk, da der kun var Lady Cherie og jeg, men det pirrede virkelig ved mine fantasiere omkring netop dette).

Til sidst sagde Lady Cherie, at næste gange skulle jeg møde op i tøze tøj i sjov eller... ;)

Alt i alt en super god oplevelse, med en som altid indlevende, skøn og bestemt Lady Cherie.

God sommer alle

Tøzen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team