cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 20:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: et billede fra nettede
Indlæg: 21. aug 2012, 14:44 

Tilmeldt: 18. apr 2012, 13:24
Indlæg: 2
Et billede fra internettede

Jeg sidder ved min computer og kikker på div. sm sider og falder over et billede af en slave som ligger i en spændende stilling og tænker straks at det må jeg også prøve.
Jeg sender straks en mail til lady Cherie og spørge om at det er noget for lady Cherie.
Hurtigt kommer der svar jeg skal bare ringe og lave en aftale med henne så sagt så gjort.
Jeg ankommer i Hennes baghave og ringer på begge ringe klokker da man aldrig ved hvilke som dur.
Lady Cherie åbner stille døren og kikker på sin slave kan du så komme ind og af med skoene i gangen,
Ind i soveværelset på senge kanten. Ladyen sætter sig på hug foran sin slave og spørge hvad skal vi lave i dag. Ja jeg har jo sendt dig et billede så tænkte om vi kunne prøve at putte slaven i samme stilling som på billedet. Når ja det er jo også rigtig siger lady Cherie det må vi hellere prøve.
Ud i bad siger lady Cherie og husk du kommer ud på dine slave knæ så af med tøjet og i bad og jeg huskede at komme ud på mine slave knæ og ligger mig i slave stilling ud foran døren til det sorte rum.
Slaven blev nu monteret en hætte og beordret in i det sorte rum nu får slave båndet sine nosser rigtig dejligt hårdt op så der løb lidt sperm ud lady Cherie så ikke så tilfreds ud over dette så det kommer nok til at koste nogle flere slag tænkte slaven. slaven bliver nu lagt ned på gulvet med hænder båndet ud til hver sin side og slavens ben blive båndet sammen og trukket ned mod slavens hoved så slavens røv og nosser kommer lidt op i højde så der er fri leg for Lady Cherie ønsker.
Lady Cherie griner nu, nå så er der frit slag og så begynder de dejlige slag at ramme slavens røv, vi må hellere varme din røv godt og grundig op. Lady Cherie stopper da slavens røv er blevet godt rød, vi må helle se hvad vi kan stoppe op i slavens røv jeg tror at det skal være den store i dag slaven nikker nervøst til sin Lady
Det er også det eneste slaven kan bevæge af sin krop. 2 finger kommer nu ind i slavens røv ja den er vist klar og så glider den største dildo ind som slaven ikke har prøvet før. lady Cherie køre dildoen dejligt ind og ud hiver i slavens nosser onanere slavens pik det er så dejligt at slaven sprøjter 3 gange til stor jubel for lady Cherie.
Ja hvad kan man sige til alle jer som ikke har prøvet at være hos til Lady Cherie prøv det.
jeg nyder Virkeligt at komme der.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team