cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. apr 2024, 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gudeskøn oplevelse i Kolding
Indlæg: 7. jul 2009, 20:07 

Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:04
Indlæg: 2
:lol:
--------------------------------------------------------------------------------

Jeg havde besøgt hexen en gang før, og havde lovet mig selv at næste gang hun kom til Jylland skulle hun aflægges et nyt besøg af mindst en times varighed. Da jeg opdagede hun kom til Kolding den 3 juli skyndte jeg mig at bestille tid. Vel ankommet til adressen blev jeg modtaget af den underskønne hex og fik afleveret min seddel med ønsker som jeg var blevet bedt om at lave. "Når du har været uartig Hans" sagde hexen Cherie og beordrede mig til at tage tøjet af, "Du trænger vist til lidt opdragelse og til at varte mig mig op" sagde hun og forsvandt et øjeblik. Da hun kom tilbage var det medbringende pisk og lange stilet lakstøvler. "Hvorfor har du ikke taget bad", sagde hun og berodrede mig til at læne mig ind over sengen og lod mig smage pisken. Så blev jeg beordret til at kravle på alle fire ud i badeværelset. Her skulle jeg først bade hexen og med tungen mærke efter om al sæben var skyllet af. "Så er det din tur", sagde hun og sprøjtede iskoldt vad på mig mens jeg vaskede mig. Efter at jeg havde tørret hende måtte jeg smage psiken igen da jeg ikke havde gjort det ordenligt og havde glemt at tørre op på gulvet. Så blev jeg beordret til at give hende hofteholder og lakstøvlerne på, hvilket udløste ekstra straf, da jeg var lidt fummelfingeret. Så lagde hun sig på sengen og jeg skulle give ende massage med creme og slikke hende. Når jeg ikke gjorde det ordenligt modtag jeg slag eller spark. Så blev jeg beordret til at lægge mig på ryggen med armene bag hovedet. Hun satte sig omvendt på mig og så jeg stadig kunne slikke og kombinerede det med facesitting. Imens gjorde hun vindunderlige ting med min bedste ven, så jeg svævede i den syvende himmel. Hun er virkelig ferm med fingrene. Bagefter delte vi en sodavand og fik en hyggelig snak. Cherie er absolut et besøg værd og jeg glæder mig til næste gang hun lægger vejen omkring Jylland. :P
_________________

_________________
Hans


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team