cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 14. maj 2024, 08:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie absolut IKKE i krise :-)
Indlæg: 2. jul 2009, 01:23 

Tilmeldt: 3. maj 2008, 17:10
Indlæg: 2
Geografisk sted: mest jylland
krisen kradser, men IKKE nær så hårdt som Lady C....

TAk skæbne hvad har jeg indledt mig på ... jeg er kommet til at skrive til Ladyen at jeg gerne vil teste minne græsner for hvor meget pisk jeg egentlig kan klare... og nu har hun taget mig bogstaveligt, på ordet .. jeg er totalt spændt ud mellem kæderne og intet, absolut intet kan jeg bevæge,... slagene falder først med den læderbehandskede hånd... ahhhh det er godt .... varitionen er fantastisk, pludselig en enorm blid, kærtegnende Lady, som virkelig får mig til at glemme smerten, men dog kun for pludselig og med stor kraft at genoptage slagene på min baller og inderlå (som er spredt max...) dejlig pause, men kun for at spænde mere stramt reb rundt om slaven og sikre at der absolut ingen undvigelses muligheder er..... en ridepisk viser sin gavnlige efftekt på slavens bryst og det fyger med klemmer som før sad godt fast .... hvilket tordenvejr:-) da der begynder at komme små upassende lyde bliver en stor gag anlagt og strammet godt til og for at fuldende "lydreduktionen"bliver den fede scii hood læder maske anlagt og STRAMMET til.... :-) igen er der blidhed i Ladyen og kroppen blir kærtegnet på en måde så man lige glemmer hvad man har indledt sig på .... Lady hvisker i mit lukkede øre, at jeg skal gætte hvor mange piske hun har og hvormange slag jeg skal have med hver... tro mig jeg gættede forkert... jeg bød på 8 piske og 5 slag med hver .... helt forkert, resultatet var 26 x 15 .... tak skæbne .... Men det mest facinerende var ar jeg klarede det og indrømmet nød det ret meget... og ifh til Ladyen trix med plasterrullen var det her ren guf :-) selvom Ladyen kan slå "en prober pisk og læderhånd"

Jo kridsen kradser, men Lady Cherie kradser mere, eller hendens piske gør:-)

_________________
do your best IS not enough ;-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team