cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: CBT hos Lady Cherie
Indlæg: 4. okt 2012, 08:29 

Tilmeldt: 25. sep 2012, 20:28
Indlæg: 1
Jeg havde længe fantaseret om et besøg hos Lady og havde endelig taget mig sammen til at få en tid. Forinden havde jeg udførligt nedskrevet min fantasi og sendt den til Lady samt printet den.

Jeg ringede på, lidt forsinket, og efter en tid åbnede Lady. Jeg blev straks kommanderet ned på knæ og måtte kravle ind i entreen. Lady fik brevet med fantasien og jeg ventede i min heldragt, med panden i gulvet, til hun havde læst brevet.

Nu blev jeg beordret til at tage heldragten af. Under den var jeg nøgen på nær et par strømpebukser og piklås. Heldragten kom op på stumtjeneren og jeg kom ned på knæ på stedet. Lady rev strømpebuksen i stykker over min pik og begyndte at vride og dreje på piklåsen. Hun klemte de i forvejen spændte nosser og jeg begyndte at svæve ind i slaveuniverset. Jeg havde nu ingen kontrol længere. Lady havde al kontrol.

Piklåsen kom af, og jeg måtte lytte til Ladys ydmygende bemærkninger om min latterlige slavepik. Den blev klemt og vredet, til jeg gav mig højlydt. Nu måtte jeg kravle ind i Ladys sm-rum. Siddende på knæ fik jeg nosserne bundet så jeg følte, at de var ved at sprænges. Nu blev det alvor.... Med en spatel begyndte Lady at slå på min pik. Hun slog hårdt lige fra starten og smerten jog gennem mig. Mens slagene faldt blev jeg ydmyget og belært om aldrig at komme for sent til Lady. Det var næsten ikke til at holde ud, når slagene ramte mit blottede pikhovede.

Efter nogen tid (meget lang tid for mig), valgte Lady at skifte "værktøj". Jeg skulle hilse på "Hr. Dyrups". Det er såmænd bare en malerpind. Mens Lady ledte efter pinden, trak jeg forhuden frem. Mit stakkels pikhovede var så ømt allerede, men Lady havde jo kontrollen så der var ingen nåde, og pikhovedet kom frem i lyset igen. Lady begyndte at straffe mit pikhovede med slag fra malerpinden. Den var meget mere kontant end spatelen og slagene ramte hele tiden direkte på hovedet. Jeg væltede flere gange om på siden, og så ventede Lady til jeg havde sundet mig og igen sad på knæ foran hende. Så fortsatte hun med at slå direkte på hovedet. Jeg var tæt på at bruge stopordet men lod være.

Det skulle blive værre endnu... Lady skiftede til en stiv klædebørste. Det lyder ikke af noget særligt, men det er en ren djævel. Lady skurede børsterne over min pik og nosser og det føltes som om det hele blev revet af. Igen væltede jeg flere gange og Lady ventede. Da Lady opdagede at jeg blødte en smule, stoppede hun og jeg blev kommanderet ned på ryggen.

Lady viste mig en sound hun havde. Den kunne vibrere. Jeg blev grundigt smurt, og derefter kneppede Lady mit urinrør med sounden. Det var grænseoverskridende for mig sådan at blive brugt af Lady. Fornemmelsen af sounden i mig var fantastisk, og havde jeg ikke været næsten følelsesløs af smerte, tror jeg det havde været endnu bedre.

Nu besluttede Lady, at det var på tide at malke mig. Jeg fik trukket benene op over hovedet, så min pik var lige over mit ansigt. I denne stilling fik jeg først en endefuld af Ladys hånd og senere en læderrem. Igen måtte jeg kapitulere og rullede om på siden. Igen ventede Lady, til jeg var på plads i stillingen. Hun begyndte nu at malke mig og jeg nåede punktet lige før orgasme. Her blev jeg hængende og kunne ikke komme videre. Jeg rystede over det hele og måtte til sidst rette mig ud, da mine ben begyndte at krampe.

Nu lå jeg udstrakt på gulvet og Lady malkede mig, til jeg endelig blev helt tømt. Lady tørrede sine klistrede hænder af i mit ansigt. Jeg var fuldstændig brugt op. Præcis som jeg havde ønsket.

Efter lidt tid kunne jeg komme op og sidde, og Lady bad mig pakke mine ting og tage afsted. Vi havde aftalt, at der ingen "eftersnak" skulle være, og at jeg skulle sendes hjem som slave.

Jeg måtte kravle ud til stumtjeneren og tage min heldragt og sko på. Efter nogle få bemærkninger og slavens ydmyge tak til Lady, forlod jeg stedet. Klistret i ansigtet, nøgen og med iturevne strømpebukser under heldragten, fandt jeg min knallert og kørte hjem.

Det var en smertefuld og grænseoverskridende time hos Lady Cherie.

Det var ikke sidste gang.

Mazzi


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team