cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 19. maj 2024, 04:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lady Cherie og det røde æble Vl 4/11-09 af Ventilen
Indlæg: 4. nov 2009, 02:38 
Site Admin
Site Admin

Tilmeldt: 13. dec 2007, 22:35
Indlæg: 116
ventilen
Medlem

Lady Cherie og det røde æble
#178032 - 04/11/2009 00:16

Jeg står I Lady Cheries køkken,lige så nøgen som jeg forlod min moders skød, og vasker et dejligt rødt æble -

Er du sikker på det er helt rent? - så kan du polere det i den rene vaskeklud derhenne, - giv mig det, - hun

tager det forsigtigt mellem tommel- og pegefinger, jeg er et stort spørgsmålstegn, jeg håber - og frygter -

forklaringen kommer senere.


Tidligere på aftenen sad jeg hjemme i sofaen og lagde Lady Cheries adresse ind i den nye GPS - den gamle var

blevet stjålet fra min uaflåselige bil. Nybadet og iført rent tøj startede jeg hjemmefra med en margen på 20

min. - jeg ville for alt i verden ikke komme for sent til en audiens hos Lady'en - det ville nok ikke blive

tolereret. Lady'en er vist ikke en dame man spøger med.


Da jeg kommer på motorvejen går det op for mig at den nye GPS forventer en noget større hastighed end min

4x4 kan præstere. Ved Borup kommer høreværnene på og nålen nærmer sig 110 km - 115 er topspeed.

Jeg begynder at svede - jeg tør bare ikke komme for sent - jeg sidder og frygter scenariet hvis jeg kommer 5

min. for sent - godt et bad er obligatorisk hos Lady'en.


Eet minut i tid stopper jeg bilen ud for Asminderødvej 2 - puh-ha - det gik.


Det er mørkt så jeg følger lyset om bag huset - kontrollerer at skiltet er rigtigt og der ikke står 'kommer

straks' og ringer på. Døren bliver åbnet af en dame - Lady Cherie - i lårlange lakstøvler og en tækkelig blondekjole

der lige lader brøsterne ane. Det er nu mere hendes herlige - let nysgerigt - spørgende - smilende øjne - lille

smil på læberne der fanger min opmærksomhed, jeg presenterer mig og bliver vist indenfor med en storladen

håndbevægelse og bedt om at tage skoene af. Døren lukkes og låses bag mig.


Jeg havde mailet lidt frem og tilbage med lady'en om ønsker og honorar, så der bliver hurtigt overbragt en

kuvert med den udprintede checkliste og det aftalte honorar. Checklisten bliver gennemgået og der kommer et

par bemærkninger 'han er sgu' ik' ked af det' og 'ka' han nu bestemme sig'. Jeg havde gjort opmærksom på et

par 'turn of': spyt i ansigtet - lusinger - bæ - bræk. Og så kan jeg godt være lidt sippet - hvis jeg skal

have maske på eller gag'es, så skal der være stor sikkerhed for at der ikke er efterladeskaber fra tidligere

brugere - renlighed er en god ting.


Med en atitude som 'den checkliste er ikke til at finde hoved og hale i' river hun den i stykker med ordene

'nå, vi finder ud af noget'. Jeg beordres tøjet af og skal sidde på hug -'det er ikke -på hug-,det er 'på knæ'',

frygtsomt skynder jeg mig at rette fejlen.


Hun sætter sig på hug overfor mig, ser mig dybt i øjnene med sit lille drillende smil -'nu tager du fat om

pi.... med højre hånd'- derefter 'så stikker du venstre pegefinger op i r....' - jeg turde ikke andet end

lystre 'så stikker du venstre pegefinger i munden'. Havde jeg vidst det - kunne jeg have snydt og brugt

langfingeren i r...., og pegefingeren i munden - nu prøvede jeg at snyde og putte langfingeren i munden - den

gik ikke - hun så det - pgefingeren måtte ind - jeg turde ikke andet.

Forestil jer mig voksne mand, siddende på hug, nøgen, holdende om pi.... med en hånd og en pegefinger i munden,

for øjnene af en vildt fremmed kvinde han først har mødt 5 min. før. I må ALDRIG fortælle det til nogen.


'Nu trænger du vist til et bad' - jeg bliver sendt ud i badeværelset med ordene 'du rør ikke ved temperaturen'

ok - tænkte jeg - hun er fintfølende - jeg kan nok klare hendes badetemperatur - kvinder plejer at ville have

det varmt.

Jeg har glemt det er en hex, ikke en kvinde jeg besøger - vandet var pi...-koldt !!. og jeg tør ikke røre

ved temp. , sæt hun på en eller anden djævelsk vis kan tjekke mig.


Efter badet bliver jeg med en håndbevægelse vist ind i det 'hårde' rum, beordret ned på hug, manchetter på

håndledene som derefter fixeres bag nakken så jeg ikke kan få armene ned.

Det er ret varmt i lokalet så hun lader kjolen falde og åbenbarer en krop som jeg nok ikke kunne holde hænderne

fra, hvis de ikke var bundet bag nakken - der er mere gudinde end hex over den fremtoning.


Nu kommer hun med det føromtalte æble og hendes lille uskyldigt-ironiske-humoristiske smil, - gab - højere - ,

æblet blev proppet godt ind i gabet på 'grisen' med ordene - du vil jo ikke have en gag i munden som andre har

brugt, prøv ikke at bide af det, for så har vi andre måder at lukke munden på dig på -.

Jeg bliver beordret ned på ryggen og ligger der med skræmte øjne og prøver at følge med i hvad hun gør, der

kommer ankelmanchetter på, - bøj benene - mere -, der bindes elastiksnor fra pungen ned til anklerne, et par

stykker tov gøres også fast i pungen.


Jeg beordres op på knæ og albuer, det er sindsygt svært og giver anledning til noget morskab hos os begge, og

herefter jages jeg rundt i lokalet, godt opmuntret af pisk og stilethæle. Min kravlen rundt bliver jævnligt

afbrudt når Lady'en 'kommer til' at træde på de to tovender der slæber fra pungen.

Det er vel overflødigt at nævne at jeg finder situationen ret ydmygene og jeg håber ikke nogen nogensinde får

noget at vide om at jeg har kravlet rundt på et gulv i denne situation, med et rødt æble i munden.


Jeg beordres op og stå, armene løsnes og bindes op til kæder der går mellem gulv og loft, - stræk benene -

jeg gør hvad jeg kan, men elastikkerne mellem pung og ankelmanchetter forhindrer mig i at indtage andet end

en stilling med bøjede knæ, selv Lady'ens ihærdige brug af div. slaginstrumenter på mine efterhånden røde baller

kan ikke få mig til at rette knæene - elastikkerne er for stærke og pungen hænger for godt fast.

Endelig løsnes elastikkerne fra anklerne og mine mødige knæ kan rettes ud, kun for at opleve at pi.... bindes op

som en salami og forbindes med halsmanchetten, selvfølgelig med for kort en snor så jeg står godt krumrygget med

rø... pegende bagud til en fornyet omgang massage af den kontante slags.

Til sidst må jeg overgive mig og bede om nåde, og Lady'en finder en rulle hæfteplaster som rulles ret stramt om

pungen.


jeg får lov til at lægge mig ned på ryggen, armene bindes fast til ringe i gulvet, benene bindes ud til kæderne,

endelig befries jeg for æblet, Lady'en sætter sig mellem mine ben, fjerner tovet der er bundet om pungen, hun

trækker i elastikkerne der stadig er fæstnet til pungen, mens hun kigger mig drillende-spørgende-uskyldigt-

blinkende dybt i øjnene,- slippe - slippe ikke - jeg vrider og snor mig og trygler hende om ikke at slippe,

hun slipper og de svirper lige op i klokkeværket, dog ikke nær så hårdt som frygtet. Mens jeg ånder lidt ud

mærker jeg hun fingerer ved hæfteplasteret der stadig er viklet om pungen, så er der stille et par sekunder,

jeg ryger op med et vræl der må kunne høres tværs over gl.Køge landevej - hun havde trukket de ca 2 m hæfteplaster

af med eet langt sejgt træk - ligesom når man starter en gammel plæneklipper - hold k... en sindsyg oplevelse.



Så er de hårde former stort set overstået med meget grin og morskab undervejs, hun bliver nede mellem mine ben

og giver mig en lang omgang svensk assisteret af bla. en oppustelig butplug med vibrator og en analstav, det er

utroligt at hun i den grad formår at holde mig lige under en eksplosiv forløsning i så lang tid.


Åååhhh, jeg glemmer en ting, på et tidspunkt da jeg er fixeret stående og slagene falder ret tæt på balderne ,

foreslår jeg Lady'en at fordele slagene op på ryggen, jeg vil godt have et diagonalmønster der kan spilles

kryds og bolle på. Den opfordring tog Lady'en op med stor fornøjelse og hun lavede et flot mønster med en

bullwhip.

Nu er tiden ved at være gået, Lady'en befrier mig for de sidste fixeringer og hun byder mig en kold juice mens

jeg ligger og får vejret. Vi snakker lidt om seancen, løst og fast - og hunde - .

Det er blevet tid for det afsluttende bad, ude fra badeværelset spørger jeg pænt Lady'en om den aftalte tid er

gået, hun kommer frem i døren, kigger på uret - ja, overskredet med 20 min., hvorfor? - joe - så vil jeg godt

have lov at justere badevandstemperaturen lidt - efter lidt betænkningstid gav hun mig lov til det, hvilket

jeg var meget taknemlig for.


Efter et farvelkram finder jeg ud til bilen, hele vejen hjem tænker jeg på mødet med den nærmest legendariske

Lady Cherie. Der er skrevet meget positivt om hende og jeg kan nok ikke bidrage med noget nyt, men jeg oplevede

en meget imødekommende og omsorgsfuld kvinde og lige under den barske domina-overflade er der en meget varm og

sød pige med masser af humor.

Jeg kan kun anbefale brødre med hang til de lidt hårde former at besøge hende.


Lad være med at spørge hvorfor, men jeg synes altså det er skide sjovt - en gang imellem - at få nogle stryg

i sådan en seance. Det er sjovt at prøve hvor meget - eller lidt - man egentlig kan klare. Det er sjovt over de

følgende dage at følge mærkernes udvikling og forsvinden over en uges tid, mens man i tankerne genoplever

seancen - det er bare irriterende at det gør så ondt at få pisk - måske sku' jeg prøve med noget ovefladebedøvende

creme næste gang.



-------------------

----Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens S/M-board under anmeldelser! ----

_________________
~~A woman never takes advantage-she takes control ~~

Lady Cherie


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team