cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie - Verdensklasse
Indlæg: 5. nov 2012, 12:50 

Tilmeldt: 5. nov 2012, 12:48
Indlæg: 1
Aftalen var at jeg gerne ville opleve noget nyt sm hos hexen , hun kender mine grænser og ikke mindst hvad jeg tænder på. Jeg har besøgt hende mange gange, er aldrig blevet skuffet – men har da holdt pauser, hvor jeg har kastet min ”kærlighed” på andre gudinder. Jeg er sidst i halvtredserne og ka bedst lide dominaer med en god erfaring , og helst heller ikke helt unge. Cherie er en af de fa der har netop de kvaliteter .

Jeg ankom til huset i Hvidovre, ringede på – og blev lukket ind af Cherie i blonder og nylon strømper. Hun lod mig forstå at jeg skulle være stille, og jeg blev straks lukket ind i sm rummet. Her fortalte hun at en kunde var blevet forsinket og at det havde rykket hendes tidsplan noget . Om jeg ville vente den halve time der var aftalt med ham. Det ville jeg gerne, men meget gerne i en ”vente bondage med lidt klemmer osv. ” af med tøjet i en fart, og så blev jeg bundet stramt til. Fik nogen halvstramme klemmer i brystvorterne, der ved snore var forbundet til opbindingen af pik og nosser.
Cherie fortalte at det var en ”blid kunde der sku ha dansk” men at jeg nok skulle komme under kærlig behandling bagefter , ikke mindst fordi hun skulle have slikket sin fisse for sved og hendes egne safter. Hexen fortalte videre at hun ville give mig en belønning hvis jeg gjorde opgaven tilfredsstillende.


Således forlod hun mig. Jeg kender jo rummet - lækkert indrettet med stil og smag. Klemmerne og snoretrækket var noget mere djævelsk end jeg først havde antaget. Hver gang jeg rykkede mig blev klemmerne på vorterne strammet til , og de blev ikke løsere , når jeg rykkede tilbage. Det betød at jeg var nød til at ligge HELT stille, ellers ville smerterne blive meget mere markante.
Jeg lå og lyttede til lydene, vovsen i hendes private rum der snusede ved døren, lydene fra vejen men ikke mindst lydene fra det andet rum , hvor jeg klart kunne høre bollelyde. Det tændte mig virkeligt at vide at jeg skulle slikke hende .
Og at jeg skulle tilfredsstille hende efterfølgende ved at slikke hende hendes fisse og røv
Min tidsfornemmelse forsvandt, var der gået et kvarter eller ? der blev stadig bollet i rummet ved siden af. Der gik noget mere tid, jeg var sq godt øm på vorterne og nosserne. Nu brølede han som en bjørn og der blev stille.

Kort efter kunne jeg høre at han gik i bad, og hexen kom ind til mig. Bare lige for at se om jeg var løbet nogen steder ,-)) men også for at fortælle at hun var meget svedig efter såen en tur og ikke mindst meget liderlig, hun trængte til at blive slikket og ikke mindst udsætte en slave for smerte, mens hun selv blev tilfredsstillet. Jeg kunne mærke en frydefuld gysen ved tanken. Hun tog fat i klemmerne til jeg jamrede mig højt. Og så gik hun igen.

Der gik endnu en tid , og det gjorde ondt af helvede til. Jeg kunne høre det rumsterede i rummet ved siden af. Og ind kom hun, havde skiftet til det lækre læder korset – jeg er helt tosset med korsetter – lange sorte støvler og stay up strømper. Håret var sat op i en hestehale . SÅDAN ser min drømmedomina ud, Uhhh det var sq fedt.

Nu skal du slikke mig – sagde hun . Og så satte hun sig på mit hoved og befalede mig at suge og slikke. Jeg slikkede det bedste jeg havde lært. Hun lugtede og smagte himmelsk .
Med et tog hun begge mine klemmer af – det gjorde sviende ondt og jeg forsøgte at få luft gennem hendes fisse ,-))
Hun nulrede mine vorter, det var fedt samtidig med at jeg slikkede videre, - også mit røvhul , sagde hexen . Også det lille lækre hul slikkede, suttede og sugede jeg. Mens hun gav mine vorter en stor omgang med hendes syle spidse negle. Uhh det var fedt og jeg blev kanon liderlig.

Det så hun så og gav sig til at slå på min pik med en lille led pisk. Også det var kanon , men hexen søgte nu at ramme mine opbundne nosser. Og det gjorde sgu nas – hun slog nu med mere kraft og større præcision samtidig med at hun klemte sin lækre røv og fisse ned over mit ansigt. Jeg fik kun luft når hun gav mig lov.

Nu rejste hun sig, jeg har en lille overraskelse til dig kæreste face, sagde hun. Hun løsnede mig, men kun for at blive lagt op i en gynækolog stol, hvor jeg blev spændt fast med mange remme.
Hexen gik , men kun for at komme igen med et STOR pik spændt fast. Jeg fik nu nogen stramme metal klemmer på vorterne, igen med snore . Hun udvidede nu min røv med fingrene, indtil hun mente der var plads nok til hendes pik. Og så kom hun op i mig , og jeg jamrede mig og bad om nåde – følte jeg fik flækket min røv.
Hold da kæft hvor du larmer, sagde hun. Derfor gav hun mig en anden stor gummi pik i munden som blev spændt fast.
Og nu kneppede hun mig, hårdt og i laaaange seje stød, så jeg næsten fik lorte smag i munden. Mens hun rev i mine vorter. Og det var sgu fedt at blive brugt til hendes tilfredsstillelse. Min pik stod lige op i luften, men hun nev mig i pikken og på de udspændte nosser.
Jeg ved ikke hvor længe jeg blev kneppet og misbrugt sådan, men hun stoppede – fortalte at hun nu var glad for at have kneppet mig.

Hun løsnede mig og begyndte at rydde op. Jeg manglede at blive forløst , så jeg spurgte om jeg ikke skulle have en belønning som hun havde stillet mig i udsigt.
Det syns jeg ikke du har fortjent, sådan som du jamrede dig , og jeg er sq blevet slikket bedre tidligere sagde hun til mig.
Jeg var jo klar til at love hvad som helst for en orgasme, jeg var super liderlig på det hele.
Hvad som helst – spurgte hun. Jaaøøh sagde jeg så. OK så vil jeg binde dig fast på gulvet igen. Give dig de strammeste klemmer jeg har, jeg vil piske din pik hårdt og hvis du jamrer dig , ka du bare tage hjem – OK

Jaaøø ok sagde jeg, frygtede hvad der var i vente. Hun bandt mig igen , gav mig nogen super lede klemmer på , bandt min pik og nosser igen. Og så gav hun mig pisk på pik og nosser, og hun slog til. Det sved virkelig specielt i pikken når hun ramte hovedet. Mange gange var jeg tæt på at bede om nåde. Hexen kiggede nu ondt på mig – vil du virkelig ha din belønning ? spurgte hun. Jeg nikkede. Så får du ti slag , og hvis du klarer dem skal jeg være lidt sød ved dig.
Og så fik jeg ti kanon hårde slag på pikken, hvor jeg næsten fik tårer i øjnene.

Igen blev jeg bundet op, lagt på en briks og hun satte sig nu igen på mit hoved , forhindrede mig i at trække vejret. Og nulrede mine meget ømme vorter. NU skal du spille din pik, men ikke komme før jeg giver dig lov.
Dette er et af mine ynglings scenarier – det ved hexen – så hun klemmer med sine lår så jeg ingen luft kan få. Hun giver luft lige inden panikken tager mig, og så piner hun vorterne med neglene, pisker lidt på nosserne. Jeg kan næsten ikke klare mere, og spiller nu ikke så hårdt mere. SPIL for helvede råber hun til mig, og slik mig i fissen til jeg kommer. Og jeg slikker, hun niver og slår og jeg et kun få mm fra at komme men tør ikke.
Nu må du komme siger hun endelig, og hun slår mig hårdt på nosserne, niver hårdt med den anden hånd og jeg kommer i en helt fantastisk orgasme

Efter at være blevet bundet op , får jeg et bad, noget at drikke og vi sludrer lidt sammen inden jeg tager af sted igen. Og jeg VED at jeg kommer igen, ingen har det touch som hexen har, den erfaring og djævelske fantasi.

http://www.cherie.dk/

Face


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team