cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 28. apr 2024, 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Omsog
Indlæg: 5. jan 2011, 21:54 

Tilmeldt: 6. nov 2010, 15:58
Indlæg: 17
Da jeg som slaven Garwin, nok er lidt tung i opfatelsen, er Cherie selvfølig, nød til at genopfriske, det jeg bude have lært.
Så Cherie, er nød til at binde mig op i stativet og finde pisken frem.
Det går træt med at huske, så Cherie kommer virkelig på arbejde med pisken, før det begynder at trænge ind.
Hun må bruge den hårdt, både på min bagdel og mit lem, samt kugler, før jeg endelig fatter, at der kun findes en regel.
Og det er Cheries ord, ført da jeg siger ja, til alt hvad hun forlanger, uanset hvad, stopper indlæringen.
Dog førts, da jeg har takket mange gange, for at hun har været nød til at bruge så mange kræfter, på en håbløs slave.
Så bliver jeg ført hen til yderdøren, stadig med hætte over hovedet, hvor hun siger, du trænger nok til lidt koldt,
de steder hvor jeg har varmet dig.
Så jeg får lov til at gå ud i haven, og sætte mig ned i sneen, så min smetende bagdel og ømme lem, kan få lidt lindring.
Så tak Cherie, for at du gider bruge kræfter på at oplære håbløse slaver, samt den omsog du viser, ved at man får lov,
til at køle de ømme lemmer.
Lover at forbedre mig inden næste besøg.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team