cherie.dk

Lady Cherie´s Univers
Dato og tid er 29. mar 2024, 07:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Fed og samtidig sjov, oplevelse
Indlæg: 26. nov 2012, 14:51 

Tilmeldt: 21. nov 2012, 23:31
Indlæg: 1
Lady Cherie var på Gæstevisit i Randers d. 9 november
Fed og samtidig sjov, oplevelse.
Min første oplevelse angående, sm – Bondage, disciplin, og slave
Jeg har prøvet det to gange, det at være bundet, bare være bundet, og få noget slag med et par piske eller 3, bare for at være bundet, og få pisk, der var ligesom et eller andet, jeg savnede ligesom et ”Spil” en grund og mening med det at være bundet og få påført smerte. Blive lidt forkælet, (Med nogen blide stryg) hvis man opførte sig ordentligt, og til gengæld, se ”helvede” bryde løs, jo mere jeg ikke lystre ladyen, eller driller hende.
Jeg begyndte at lede, og ringede rundt, så så jeg en Lady Cherie, der kom på gæstevisit fra Hvidovre, Jeg ringede, jeg lavede en aftale med hende, og det viste sig at være en suveræn oplevelse.
Jeg havde skrevet noget ned, som jeg læste op for hende, hun nævnede et eller anden, om jeg skulle være hendes slave, jeg sagde: ja, lidt hen i den retning.
Jeg fandt hurtig ud af, at enten er man hendes slave, eller også er man det ikke. Jeg blev beordret til at tage tøjet af, hun var ikke helt tilfreds med måden jeg gjorde det på, hun sagde: gør det mere seksuel, jeg prøvede, og hun sagde det igen, jeg sagde, det ved jeg ikke om jeg kan finde ud af, at gøre det sexet.
Jeg havde lidt svært ved "lige" at skulle lystre.
(Speciel det at skulle kravle på alle fire, hver gang jeg rejste mig, kom jeg meget hurtig ned igen.)
Men Okay, hun var rigtig god til at
sætte mig på plads
- få mig til at gøre, som hun ville have det.
--- Jeg blev sendt i bad, med koldt vand, der havde hun et helt suveræn frækt grin, se mig bade i koldt vand.
Jeg synes det var rigtigt frækt, og samtidigt rigtig godt at se, at hun grinede, når jeg skulle bade i koldt vand


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team