Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 11. jun 2026, 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie igen igen igen og igen" VL. 28.07.2002 af "
Site Admin
Brugeravatar

Forfatter Indlæg: "Cherie igen igen igen og igen" Sendt til VL. 28.07.2002 af "Den Gamle"
Den Gamle
medlem

Cherie igen igen igen og igen
2002/07/28 23:07 ()

Det er snart længe siden at jeg har prøvet et ’nyt sted’.

Det har to grunde, dels er jeg meget tilfreds med de få steder, hvor jeg stadig kommer en gang imellem og dels synes min økonomi vistnok at både den og jeg er ved at nå pensionsalderen.
Derfor har de seneste besøg været hos, hvad jeg vil betegne som ’sikre vindere’, for mig i hvert tilfælde. Men der var stadig et eller andet, der lå og lurede i baghovedet.

For et lille års tid siden brugte jeg en del tid på at forklare hvorfor jeg aldrig havde besøgt Hexen i Hvidovre. Og faktisk var forklaringerne reelle nok, men set i lyset af min (måske) kommende massagebesøgspensionering så manglede der jo nok alligevel noget.

Den intelligente læser ved selvfølgelig nok, hvor jeg vil hen – nemlig til Hvidovre. Og faktisk lykkedes det denne gang (har en enkelt gang tidligere stået og kigget på ’Kommer straks’ skiltet, eller hvad der nu står, når ’Hansen’ skiltet har fri – det er ikke specielt morsomt).

Men denne gang lykkedes det som sagt, dog ikke helt uden forsinkelse, for den forrige gæst var lige gået, da jeg ankom, så jeg fik lige 10 minutter uden for døren og uden garanti for, at der ikke var en der overhalede mig indenom, mens jeg vendte ryggen til.

Mange VL læsere ved så hvad, der sker når man bliver lukket ind, skoene af osv. Jeg har som omtalt aldrig været hos Cherie før, men hun mente alligevel at hun havde set mig før. Og selv om man ikke bør røbe at man er VL medlem eller bare kender VL sådan næsten til at starte med, så syntes jeg alligevel at jeg burde gå til bekendelse og indrømme at vi have sagt ’Hej’ til VL’s julefrokost og det var så det.

Derefter blev jeg konfronteret med en frisk drink (overraskende frisk når man kender indholdet) samt spørgsmålet om hvad jeg egentlig ville.

Svaret på dette hører til under privat- og underlivets fred og er udenfor hvad jeg skriver om i mine anmeldelser, men hvis jeg endelig skal røbe noget, så er det, hvad mange andre også har erfaret, nemlig at bl.a. Cherie’s italienske en oplevelse; det er helt fantastisk dejligt og meget anderledes fra, hvad jeg hidtil har prøvet. Og i øvrigt selvom jeg ikke har tænkt mig at udpensle nogle af de mere intime detaljer, ja så synes jeg da det er væsentlig at nævne, at øjenkontakt er en væsentlig del af hele seancen. Og den er ligesom resten af Cherie’s behandling helt i top, heller ikke her er der noget man savner, når man er mig.

Nu er det efterhånden et par dage eller rettere tre siden, at ’en af dem. der aldrig når det’ alligevel nåede det. Og tro mig, for selvom der er langt fra Hvidovre til Bagsværd (på cykel en torsdag aften) så var det store smil stadig klistret på ansigtet længe, meget længe endda efter jeg nåede hjem – og dem, der har besøgt Hexen ved jo godt hvorfor. Og jer andre, det er op til jer selv at finde ud hvorfor, men jeg tror ikke at I vil fortryde det.

Til Cherie er der lige som tak for sidst. Det skulle naturligvis have været roser, men det ku' jeg ikke finde ud af.

Mvh
Den Gamle

NB. Overskriften hentyder til at der igen er kommet er ny, god anmeldelse af Cherie; og desværre ikke at jeg, som det også fremgår af indlægget, har været på besøg igen igen igen og igen.

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til: