Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 10:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bare tak
Indlæg: 18. dec 2008, 03:58 
Hej alle, Kender man Cherie, så ved man det er af med skoene i døren. Så kommer alle de der spørgsmål, som for mig er 30min, for Cherie er det som regel noget mere (der er vist noget med hendes ur, der går langsomt)
Først kropsmassage, skønt det trængte jeg til, mine skuldr var så ømme, fingerene gled længe ned, Kan du stå på alle 4? om jeg kunne, ansigtet blev lagt ned i madrassen, og så gik Cheries fingre ellers på opdagelse.
Blide pirrende berøringer, fingrende dansede rundt på min krop, lette strøg og nogle gange frække negle, hemmelige steder blev berørt, trykken og pirring, med klask i numsen, blev jeg bedt om at vende mig om, jeg ville have fransk. Men vi blev enige om at Cheries hænder skulle danse noget mere. Flere gange var jeg på bristepunktet, men Chere, tog mig ned igen, dette vanvid fik mig til at give helt slip, nu var der kun Cheris hænder der fantes i denne verden, at nå i næsten i mål ca. 20 gange, og så blive bremset .
Nu kom der et gummi på lillemand, først en tunge der bare leget, jeg var blevet til et legetøj, der blev brugt til en hel sindsyg leg, hver gang jeg var lige ved at få et brag af en udløsning, så stoppede hun, pikken var totalt klar til afskydning, men hvis det italienske var en leg, så var det her alvor, der blev suttet til roden, leget med kuglerne, op og ned med en fræk tunge, mikset med hårde dybe sug, jeg lå ca. 10cm over sengen, da Cherie gav mig den bedste orgasme jeg i mit liv har prøvet.
3tons sæd blev pumpet ud, og når jeg skriver pumpet ud, så mener jeg pumpet ud, Cherie kan noget med de der fingre, så jeg var helt tømt.
Jeg lå længe og studeret mine øjenlåg før jeg syntes det var tid til at komme tilbage til Cheries seng. Nu grinede hun til mig og med fingeren pegende på sengen; bliv liggende, vil du have noget koldt at drikke? efter ca. 15 min med kun ååååhlyde, var det meget rart med en Cola.
Mit hovede vendte tilbage til kroppen, vi snakkede lidt om vejr og vind og hunde. Så var det tid til et bad, tøjet på. Cherie kikkede lidt på mig, det har du ikke prøvet før?
nej normalt kan jeg klare en aflevering efter 5 min, men det her værkede i hele kroppen, jeg var mæt, så mæt af en kanon oplevelse, at jeg efter havde fået et kram af Smukke Cherie, dårligt kunne finde min bil.
Normalt kan jeg køre hjem på 20 min, i dag gik der ca.45 min, jeg skulle lige holde ind for at helt finde mit hoved. Cherie det du gjorde i dag har jeg aldrig prøvet før, det var utroligt stærkt. Det var orgasme, ikke bare en lille aflevering, det var orgasme i hele kroppen flere timer efter, hvor jeg kun kunne se dine drillende øjne. Om jeg kommer igen? Jeg vil aldrig kunne undvære det.

Cherie kun en ting:

Tak
Mads


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team