Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Den frække sygeplejerske Vl. 3/5 2010 af "Funrun"
Indlæg: 3. maj 2010, 20:39 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Den frække sygeplejerske
Funrun

Kan man kalde drømmen om den frække sygeplejerske for en fetish?
Jo dek kan man vel godt. Siden jeg var ganske ung har tanken altid tændt mig lidt, men er dog aftaget lidt med årene siden sygeplejersker idag er iført malertøj det vil sige bukser og tshirt.
En sygeplejerske skal være iklædt kittel og strutmås, hvide stømper, og ikke sundhedsklipklapper, men stilletter. En sygeplejerske skal have det der lidt frække undersøgende blik der siger, jeg ved godt hvad du ligger der og tænker på og hvad du gemmer under dynen og ikke blikket jeg har tømt bækkener hele dagen, og jeres klynkeri er til at brække sig over. Jeg har pløjet annoncer annoncer, anmeldelser igennem, og der er da også noget der er interessant, men jeg tænder ikke på en plastic kittel med et rødt kors på og en sjov hat.
Når man er syg, er man jo magtesløs, og så skal det ikke være en sygeplejerskeperson der står og sige æh og åhh og nåh, så skal det være en person der tager lidt styring når man står og forklarer at man er lidt sløj og iøvrigt har problemer med potensen.

Cherie i Hvidovre kan godt finde ud af den leg, for hun er jo vant til rollespillere, og jeg har da også sendt adresser hvor man kan få effekterner, men men, tiden går, men så pludseligt havde hun det på på sin hjemmeside.Tidsaftale blev lavet.

Vel ankommet og ud i bad.

Aftalen var at jeg beskrev min tilstand, sløj og lidt impotent.
Jeg blev vist ind i det lille rum og der skulle jeg så stille mig op af væggen. Undersøgende hænder glider op og ned af kroppen, katteøjne der kikker på en, medens jeg kikker op ned over det hele. Jeg får besked om at vende næsen mod væggen, hænder der undersøger ryggen, baller, røv mellemkød lår.

Det her må vi se nærmere på siger hun så, og jeg bliver beordret ned på sengen på ryggen med benene trukket op under mig, pik og nosser bliver bundet op og delt, der bliver nuldret og en latexfinger glider op til prostata uhhh.

Jeg bliver bedt om at vende mig om på maven i en slags knælende stilling med hovedet hvilende på mine hænder. Der sker ting bag min ryg, hænder, pust, anus, impotensen er afløst af noget helt andet, der er fjer tror jeg det kilder, krabler pludseligt er der gummi på og sygeplejersken guffer løs, jeg kommer bare, kommer og kommer.

Vi slutter med et grin og et bad. Jo jeg får nok snat tilbagefald, sygdom er jo alles herre.

hilsen
Funrun


-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team