|
Cherie...Hvidovre...er det sådan en slags chokolade ?
#3599 - 23/05/2000 01:29
Højtagtede menighed...
Ja der sker jo mangt og meget i en Growlers..liv...og tjatter, hundetjat og så videre, kan jo føre til ..øhh mangt og meget.
Nattjat med Cherie..på Logetjatten..masser af gas..hun er jo et utroligt humørfyldt menneske..he. .he..beslutningen er taget.næste morgen.folkevognsdamperen farer mod Hvidovre.
Vejen bliver fundet..rundt om huset..Hansen på døren..knok..knok..."Cherieee..Cheriee..luk nu døren oppppp..for nu er det Growler der kalder"...
Døren bliver åbnet..."svarer hun..jeg er lige kommet og skal i bad og såd'n noget" du kan vente derude på bænken på plænen..."
En hund gøer..vof..vof.."jeg vil sg'u hellere vente indenfor svarer jeg..jeg er s'gu ikke bange for hunde"..he he så var man lissom røbet, vi havde jo diskuteret hunde og det at være bange for hunde på tjatten.
Jeg kommer ind...får lidt at vide om priser og såd'n noget..badecocktail..ugens tilbud, "ja..hvof'fer ikke daaarmen sagde jo hun skulle i bad alligevel..så i disse tider..hvoffer ikke udnytte de sparsomme vandforsyninger.
Cherie..er virkeligt et dejligt slagfærdigt og hyggeligt menneske..jeg ved ikke om selve situationen var lidt atypisk..fordi vi havde givet den masser af sjovgas på tjatten..men vi talte faktisk med hinanden som om vi delte sygekasse...overgrinmorsomt...
Cherie..er 22 år..mindst..he he...men hun har en figur der er mere end særdeles velholdt..hun kan sit job..og mere til..det er en sand fornøjelse at blive "sævet ind" i det..øhh lille badeværelse...blive hygget om på hovedsprogene svensk og fransk..jeg droppede den danske afslutning.."jeg havde det lis'så daaaajligt".
Efter aftørring..ind i soveværelset.."Læg dig ned du skal have massage på dine dovne rygstykker"..."Narj jeg har det fint..sagde jeg"...svaret kom prompte fra Cherie:
"Vil du så omgående lægge dig ned ..og snuden mod radiatoren"....øhh javel...
Sludderen gik.........
I sandhed en hyggelig og dejlig fornøjelse, hos en kvinde der ved hvad hun har med at gøre, her får man hvad man har betalt for.
Det gør jeg gerne om igen.
ps. nej Cherie..er ikke sort som chokolade..men mon ikke der er et kirsebær indeni....alligevel
Gnæk
Growler
-----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
-------------------------------------------------
|