Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 19. apr 2024, 07:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: HexeSex
Indlæg: 14. nov 2014, 15:33 

Tilmeldt: 14. nov 2014, 15:24
Indlæg: 1
Det var en af de her varme sommermorgener.



Dovent strakte jeg kroppen og mærkede en sund og naturlig brunst – trang til god sex – ikke nærvær ikke kærlighed blot god karakterfuld sex – med en erfaren kvinde – som bekendt er en erfaren kvinde værd at gæste –

Nettet blev rutinemæssigt skannet for muligheder, da jeg bor på Pestegnen – skulle det være ikke for langt væk – kroppen min krævede sex – et stigende krav –



Hvidovre blev valget, Cherie blev valgt til at være den kvinde der skulle imødekomme min trang til kvalitets sex – jeg lider af forestillinger om at der er kærlighed i købesex, der blot en god business mellem køber og sælger – fra tidligere gjorte erfaringer ved jeg at hexesex er kvalitetssex –



Under http://www.cherie.dk barbering – deo og duftevand – rent tøj på og af sted til Hvidovre….



Hen til hexehulen – ringe på – komme ind opleve sig velkommen – af med sko og tøj og for en god ordensskyld et quick bad. (Så er det mange skriver, hvad der skete, bliver mellem mig og gudinden, men her får I den skinbarlige beskrivelse der er min oplevelse)

Jeg bestilte sex ad libitum, og vi lagde ud med en time – og option på mere in case!!!



Lege med bryster – dejligt – masserer baller og blive masseret på minialkoholiker – ”med tusind hænder” indtil gummi behørigt blev monteret og dejlig bollemassage – til minialkoholikeren stod stiv og strunk som for 30 år + - den kvinde kan altså noget med mænds organer, den franske kontakt blev etableret – Gosch hvor hun kan det der – havde jeg haft en alm. Haveslange på 18 meter, kunne hun få en golfbold igennem – alligevel mestrede hun at jeg ikke kom i løbet af 5 sekunder – men jeg kom i en fantastisk langstrakt ejakulation der var så effektfuldt at ”solen og månen” mødte ”regnvejr og skyerne” – da jeg efter den udladning blev mere nærværende og tænkte fandens nu kan jeg ikke mere – blev jeg klogere Hexen udøvede en massiv magi og snart stod jeg stik strunk og flot kampklar – på med kondom, og vi startede med en missionær, vores maveskind klaskede lystigt mod hinanden i et stigende tempo, da jeg fik lyst til at skifte til doggy – igen kunne jeg mærke at Cherie kan noget magisk med sit underliv – det var som om minalkoholikren blev masseret af 10.000 ivrige hænder – hver gang jeg stødte frem og trak tilbage, da jeg var på vej, skiftede jeg stilling igen – denne gang red Cherie på mig som en cowgirl til Rodeo – og lige inden jeg ville skifte stilling igen lagde hun sig på ryggen – jeg skyndte mig at følge med over og igen ejakulerede jeg med voldsom power – Hele forløbet var der et sødt smil og god øjenkontakt med mig hvor stillingen tillod at have øjenkontakten - denne gang følte jeg at rygmarven blev ejakuleret med ud .



Da jeg ”landede” lå vi og chillede og småsnakkede – ganske hyggeligt og jeg benyttede badet igen –

Tøj på og farvel og på gensyn –



Afslappet og afspændt gik jeg ud til bilen – på mit aut. p. skive kunne jeg se at tiden var holdt meget fint med et sødt plus til min side –

Alt i alt en særdeles god oplevelse med hexesex i Hvidovre



Gentagelsesfaktor – Høj



link http://www.cherie.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team