Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 08:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gensyn i Herning
Indlæg: 5. jul 2011, 23:12 

Tilmeldt: 5. jul 2011, 22:26
Indlæg: 1
Røvhotel, røvdag i fucking jylland, og hvad så ?
Glor på real6, Jasminpigerne i Herning, og hvad ser jeg, Cherie heksen er på arbejde, fingrene ud af røven og afsted, kender hende jo fra hvidovre, hvor svært kan det være.
Cherie plejer jo at kunne tage min vandrestav helt og til roden hvergang med nossekildring.
Jasminvej har et ok venterum med kaffe og blade, og lidt underholdning, der var vist en der fik røven på komedie og noget grineri. Jo det var vist helt sikkert at det var Cherie der var på arbejde.
Efter offeret var lukket ud blev der råbt, fem minutter, det blev nok til 10.
Stort gensynskram og hvad laver du dog her i jylland ? Så blev der grinet igen og gamle historier løb lige over skærmen.
Vi blev lige hurtig enige om det sædvanlige, min egen superdeluxepirringsfransktilatblivetosset i hovedet af.
Hvad er så det ?
For mig er det, masser af pirring, nosserne skal nulres, nosserne skal ikke klemmes, men pirres med negle, en finger skal lege under klunkerne og den anden hånd skal lege som fingre på en klarinet.
Læber der passer om pikken, det hele i en højere enhed, ryg og røv kramper og hele dagens ladning havner i regnfrakken.
For satan da.
Superoplevelse igen, dejligt at føle sig godt tilpas i det jyske, jylland er ikke så slem.
Tak skal du have.
David


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team