|
Forfatter Indlæg: "Formiddagspause hos Cherie Sendt til VL. 15.06.2002 af Thor
Thor
Medlem
Formiddagspause hos Cherie
2002/06/15 14:45
Jeg havde længe tænkt at jeg skulle besøge Cherie i hendes lille røde hus.
Det skulle være en eftermiddag på vej hjem fra arbejdet, hvor jeg kommer lige forbi med toget.
Men sådan skulle det ikke blive.
Den eftermiddag, stod der "Kommer straks" på skiltet, da jeg kom hen til døren.
Nå, men så må jeg jo lige gå en lille tur i kvarteret. Men hvad var nu det, der holdt en bil lige uden for, og der sad en mand i... Er der ligefrem kø her? Og bagved endnu en bil. Hun må da være noget ud over det sædvanlige.
Jeg hørte lige de der irriterende voriceresponse stemmer for mit indre øre: Du er nu nr. 3 i køen.... Det var for meget, så lang tur kunne jeg ikke gå, og der kunne jo komme nye biler, mens jeg gik rundt.
Jeg besluttede at prøve næste formiddag lige efter at der blev åbnet. Der måtte der være bedre tid.
Det betød, at det var nød til ske som en lille formiddagspause fra jobbet, men det kunne jo sikkert også være rart.
Næste formiddag troppede jeg så op igen, spændt på at se, hvad der så stod på skiltet. Der stod "Hansen", så var der gevinst.
Jeg bankede på, og hørte, at det skramlede som om der blev vasket op inden i huset. Lidt efter blev døren åbnet, og ud kom en arm, der trykkede på dørklokken. "Jeg skulle bare lige se, om batteriet virkede" sagde hun og grinte. Orv, den havde jeg ikke set. Jeg tænker ikke helt klart, når jeg står der foran gudindernes dør.
Nå, men jeg kom ind, og blev bedt om at tage skoene af, som jeg jo også havde læst var kotyme hos Cherie.
Vi gik gennem køkkenet og ind i soveværelset og satte os. Cherie satte sig på hug på gulvet og jeg på sengen.
Vi snakkede lidt og jeg præsenterede mig som Thor fra logen. Vi havde skrevet lidt sammen, så hun vidste at det var mig.
Vi blev enige om det skulle være en halv time med lidt af hvert af det blide. Jeg tog et hurtigt http://www.cherie.dk og hoppede ind på sengen.
Her lagde Cherie ud med rigtig kropsmassage med olie og jeg nød hendes dejlige bløde hænder, der kørte overalt på min ryg, ben og baller, mens hun sad mellem mine spredte ben. Skøøønt.
Pludselige sagde Cherie: "Læg dig på alle 4"!!!?
Hvad sker der nu, tænkte jeg. Det er da den omvendte verden, det plejer jo at være en af mine replikker
Nå men det gjorde jeg så, men ikke helt rigtigt. Jeg skulle nemlig have både skuldre og arme på samme måde som før?? Og svaje i ryggen. Ja så ligger man godt nok med enden lige i vejret. Gad vide hvad der skal ske nu?
Så kom der endnu mere olie på, og hendes hænder gik ellers i gang med alle de ædlere dele og det hele gled bare helt vildt godt. Indimellem kom der en lille fræk finger derind hvor solen aldrig skinner. Det havde jeg ikke prøvet før, men det var også rigtig frækt.
Du siger bare til, når du vil prøve noget andet, sagde hun lidt senere. Og tiden løber jo i godt selskab, så jeg fornemmede at tiden var ved at være gået og foreslog så noget gensidigt fransk.
Der blev tørret op, og der kom en regnfrakke på, hvorefter Cherie lagde sig øverst og vi gik i gang.
Også det mestrede Cherie til et 13-tal. Der blev både brugt mund og hænder og den lille frække finger var der sørme igen. Og der blev også masseret på milliondollarspunktet.
Og sikken en dejlig udsigt man har imens - lille lækker røv lige efter min smag. Der gik heller ikke længe, før jeg måtte overgive mig og kom.
Bagefter lagde hun en pude ind under min nakke, og så lå vi og hyggesnakkede om logen, o.s.v.
Cherie er en utrolig sød og naturlig pige, som man bare kan snakke med. Og man kan få en dyb øjenkontakt med hende rigtig rigtig længe, hvilket man ikke ser så ofte, og som jeg tænder vildt på. Hun har fuldt kontrol over, hvor du er henne i forløbet, og kan alle de små tricks så du føler, at du er i himmelen og tiden flyver bare afsted.
Efter endnu et http://www.cherie.dk, hvor det sidste olie kom af, hastede jeg tilbage på arbejdet, med fornyet energi og højt humør.
---------
Den store forskel mellem sex for penge og gratis sex er, at sex for penge almindeligvis koster meget mindre
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------
|