|
Forfatter Indlæg: "Da Thor blev spændt op til lir" Sendt til VL. 31.08.2002 af "Thor"
Thor
Medlem
Da Thor blev spændt op til lir
2002/08/31 22:09
Det var ved at være længe siden jeg havde været på gudindebesøg, så jeg ringede til den udvalgte og forhørte mig om hun ville kunne være iført fuld krigsmaling samme dag ca. 11:45. Det ville hun prøve at nå.
Lidt efter kom jeg i tanke om at jeg også ville bede hende om at tage lædertøj på samt lårlange støvler, da det ville passe bedst til mine ønsker for denne dag, hvilket jeg meddelte via SMS.
Det skulle nemlig være dagen, hvor Thor skulle kigge ind i det sorte univers....
Da jeg mødte op kl. 12 var hun i fuld krigsmaling, men iført en flot rød selskabskjole... hvad var nu det..var SMS'en gået forkert - uha uha Hun forklarede hurtigt, at hun aldrig lukkede døren op iført lædertøj, for ikke at skræmme nogen væk Men hun ville naturligvis skifte til det aftalte dress inden vi skulle i gang.
Jeg fortalte, at jeg havde tænkt mig at prøve at blive domineret i ½ time mens jeg var spændt lidt fast. Der skulle indgå lidt gensidigt fransk, dansk og græsk afslutning. Vil du kunne se, spurgte hun pludseligt... Øøøh det har jeg ikke tænkt på, det kunne være spændende ikke at kunne se i starten. Må det gøre ondt var det næste spørgsmål. Øh, jo lidt og du må iøvrigt god improvisere undervejs.
Så var aftalen i hus, betalingen blev ordnet og hun skiftede til det frække sorte look og kom derefter slæbende med udstyr som kunne gøre enhver bjergbestiger misundelig. Flotte røde reb med nogle sorte manchetter i. Jeg blev behørigt fastspændt - virkelig fast må jeg sige - og til sidste fik jeg spændt rem om ansigtet. Nu bliver dine ører altså lagt helt ind til hovedet, var det sidste hun sagde inden 'jeg gik i sort'.
Som med et trylleslag skiftede hendes søde stemme karakter og sagde med utvetydig fasthed: "Nu er du min", "Jeg taler til dig, og ikke med dig". "Du skal gøre nøjagtig som jeg siger. Hvis du gør som jeg siger, straffer jeg dig ved at knibe dig i brystvorten sådan her". AUUUU for h......
"Hvis jeg går over dine grænser siger du STOP og så stopper vi".
"Åbn munden". Det gjorde jeg naturligvis, og kunne kort tid efter mærke hendes bløde bryster som kørte hen over mine læber. Jeg greb chancen og slikkede og suttede lidt.Det gav kontant afregning i min brystvorte. AV. "Jeg sagde kun at du skulle åbne munden - ikke at du skulle sutte".
Lidt eftet gik hun sgu ud af lokalet ... og man lå bare der og tænkte, hvad sker der nu - ska hun nu pludseligt på toilettet eller har hun glemt noget
Pludselig kunne jeg høre, at hun kom tilbage. Som er lyn fra en klar himmel smældede hurtige 5 piskeslag ned over min brystkasse. Chock tænkte jeg - hvad har jeg nu indladt mig på? Hvad ender det her med?
Lidt efter satte hun sig oven i mit ansigt "Slik mig" - aaahhh, det havde jeg ventet på. Og kort efter gik hun også i gang med at slikke, så det blev til gensidigt fransk. Super lækkert. Efter noget tid gik det over i det danske. På et tidspunkt fik jeg fjernet bindet for øjnene og lidt senre også ben lænkerne. Så kunne man værke hendes lækre bløde hud med fødderne. Til sidst blev også hænderne løst op, og vi sluttede i en god omgang lige i Cherifstjernen indtil jeg ikke kunne modstå og kom. Fantastisk oplevelse.
Da vi til slut sad og talte sammen gik det op for mig, at jeg havde stresset hende så meget ved at ringe og bede hende om at være klar med fuld krigsmaling allerede 11:45, at hun i farten var støt ind i en dørkarm med deraf følgende blå mærker. Så på den måde kan man vel sige at dagens kamp endte 1-1
Hvis du ikke allerede har gættet det, foregik dangens kamp hos Cherie i Hvidovre. Tak for endnu en suveræn oplevelse.
---------
Den store forskel mellem sex for penge og gratis sex er, at sex for penge almindeligvis koster meget mindre
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------
|