Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Stimolazione erotica - italiensk hos Cherie
Indlæg: 11. nov 2015, 22:12 

Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:04
Indlæg: 1
Cherie henvender sig mest direkte til de SM interesserede, men der er altid en tvist af det blide, og et besøg på hjemmesiden, giver da også et valg mellem 2 døre. Den hvide eller den sorte dør (min fortolkning). Jeg gik ind ad den hvide.

Herligt med en hjemmeside, som der er gjort noget ud af. Flotte og frække gallerier af billeder og tekster, der sagtens kan inspirere og sætte tanker på flugt. Og så synes jeg, at den er fantasifuld sjov. ... Dansk, svensk fransk, græsk er sprogformer, hvis fortolkning de færreste er i tvivl om. Men her tilbydes bulgarsk, japansk bade cocktail og italiensk! ... Det synes jeg er fantasifuld humor i hvert fald, når kun det italienske forklares nærmere. Hun har sikkert en forklaring på de første, hvis man spørger ... Men jeg mistænker hende for, at skrive det lidt for sjov.

For humor har hun, den søde Cherie. Da jeg i min første mail til hende, skrev en kæk bemærkning om netop det bulgarske, så fik svarmailen selvfølgelig en uforståelig overskrift på bulgarsk. Og hun har så meget glimt i øjet og en hurtig bemærkning klar, når man møder hende.

Men det italienske beskriver Cherie. Skal man koge de pirrerende ord ned, så er det vel nærmest en langstrakt avanceret udgave af svensk. Et løfte om at holde modtageren på kanten i det meste af den købte tid. Det tænkte jeg i den grad var værd at undersøge, så jeg bestilte en time med italiensk en sen eftermiddag.

Cheries sted er et lille hus i Hvidovre meget tæt på København. Indgangen er super diskret på bagsiden af huset. Det er rimeligt nemt at parkere, men hele området er spærret af et et større vejarbejde, så det ser lige nu noget kaotisk ud. Hun har i øvrigt en sjov detalje i forbindelse med hendes dør. Der er opsat et gadespejl, så det fra døren er muligt at se rundt om huset. Hvis det er vigtigt, kan man altså forlade stedet i et "vindue", hvor der ikke lige er andre på gangen..

Jeg blev med et velkomstkram lukket ind af en pikant påklædt Cherie. Skoene kom af og jeg blev ført ind i et hyggeligt værelse, hvor vi snakkede lidt - og jeg fik betalt det aftalte for en times italiensk. Cherie talte efter og meddelte, at jeg da lige havde fået lagt en seddel for meget i bunken! ... Jeg bliver altså altid godt gammeldags glad i låget, når jeg møder en ærlig person. Derefter var det tid til et bad, og den italienske del.

Der blev, mens jeg var i bad, lagt rent lagen på sengen, og så fik jeg ellers besked på at lægge mig på maven. Cherie gik i gang med at smøre min krop ind i velduftende lotion. Ikke noget oliesjask, men en god lotion. Massagen var afslappende med lange varme strøg, lidt dybere på skuldre og lægge og inden længe følte jeg mig dejlig afslappet. Berøringerne blev tiltagende mere koncentreret omkring balderne, mere pirrerende og intense. Jeg begyndte langsomt at mærke at der kom lidt liv i den lange italiener. Så var det op på fire, hvilende på armene med numsen i vejret, og strøgende blev sensuelt glidende, fingrende pirrende, og Don Corleone stod rank. Cherie lod fingrene finde vej langsomt og pirrende ind gennem bagdøren mod prostata. Ingen hast, hverken for hårdt eller blidt, bare pirrende, vanvittigt lækkert.

Jeg havde ingen anelse om tid. Det hele var koncentreret om nydelse af Cheries bevægelser. Tid til at vende, og så fortsatte bevægelserne, men nu med god øjenkontakt. Cherie har nogle flotte intense øjne, lækkert hår og et karakterfuldt ansigt, samt nogle lækre bløde naturlige bryster. En moden kvinde, der kan være sit udseende og sin krop mere end bekendt. Det var helt tydeligt, at hun brugte øjenkontakten til også at læse mig, så hun kunne drille og pirre mig. Få orgasmen til at rulle igennem kroppen, og så stoppe mig. Og gentage det. Igen og igen. Indtil jeg måtte bede om at få lov til at komme, hvad jeg så ikke lige straks fik lov til.... Og så stoppede hun ikke, men fortsatte "malkningen", mens jeg vred og vendte mig. Først da jeg flere gange havde råbt stop, holdt hun grinende inde.

Cheries udgave af italiensk må jeg konstatere er noget af det bedste, jeg har oplevet, og skal formentligt gentages. Hvis jeg savnede noget, så var det måske lidt gensidigt nussende berøringer, lidt mere kropskontakt, en fornemmelse af Cheries lækre krop mod min. Jeg er ikke i tvivl om, at det godt kunne have været inkluderet, men den del foretrækker jeg ikke at skulle bestille. Men det er bestemt ikke det, som jeg savnede, der står tilbage i erindringen. Det der står tilbage er en oplevelse af en meget lækker massage, der til fulde levede op til det lovede, og en klar anbefaling til andre, der kunne få lyst til at gå til italiensk.

Besøget sluttede med en hyggelig snak, liggende på sengen med en smøg og en cola, hvor vi talte om alt muligt. Om de seneste nyheder, om det at være et erfarent menneske, om menneskesyn, om hendes branche, om min. Cherie er en sød og indsigtsfuld kvinde. Jeg kunne sagtens være blevet længe for at nyde at snakke med hende. Men tiden var mere end gået og besøget slut, så i stedet kørte jeg afslappet og med følelsen af en forkælet krop hjemad.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team