Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 12:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie den sjove smukke heks" VL. 22.10.02 af "Zak
Indlæg: 16. dec 2007, 23:25 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie den sjove smukke heks" Sendt til VL. 22.10.02 af "Zak"
Zak


Cherie den sjove smukke heks
2002/10/22 17:06



Skrive en anmeldelse på venuslogen, jo men det er lang tid siden man sidst havde stileopgave i skolen.
Læser du ikke anmeldelser på logen spurgte Cherie på venuschatten. Jo da, det gør jeg da.
Skriver du nogen spurgte hun derefter. Nej det gør jeg ikke, det vil sige det har jeg gjort før, men det var et andet sted på internettet.
Var det så ikke en ide at skrive nogen så folk har noget at læse. Det har hun jo ret i på en måde.

Heks af guds nåde underskriver Cherie sig i sine indlæg. Hun har sin heksehule eller hvad man nu skal kalde det, på en lille stille villavej, Asminderødvej X der er en sidevej til Gammel Køge landevej i Hvidovre. Huset ligger dejlig diskret, så man har en god fornemmelse af, at der ikke står nogen og glaner efter en.

Anvisningen på hjemmesiden siger, at man skal gå om på bagsiden af huset, og der finder man da også en rød dør hvor der står Hansen på. Cherie åbner selv døren, med et: Kom ind, og kort efter smid skoerne. Man bliver sat ned og får derefter stillet spørgsmålet: hvad kunne du tænke dig ?

Hvad kunne jeg tænke mig, jo jeg kunne jo godt tænke mig noget rart kælent noget, hvor jeg ikke skal lave hele arbejdet. Hun stiller nogle flere spørgsmål og jeg kan godt regne ud at det ligner noget med en halv time, mere vil tegnebogen heller ikke være med til.

Vi starter med noget kropsmassage som det hedder, jeg kan konstatere at Cherie er stærk, fingerkræfterne fejler ikke noget. Ballemassagen er rigtig god og her er det ikke de stærke fingre jeg tænker på, det er de frække fingre, der går på opdagelse.

Vil du vende dig om ? spørger Cherie, jeg vender mig og får gummiet på. Fransk til roden, og jeg mener helt til roden. Stop får jeg spruttet, Stop de der små bevægelser lige under hovedet inden det store dyk, det holder jeg ikke til.

Cherie sætter sig overskrævs på mig, og ride det kan hun, hun kan noget med musklerne i underlivet, der virker som en pumpe. Hvis alle kvinder bare kunne det.

Sådan skal det gøres, helt tømt, helt afslappet.

Små bemærkninger:

Der er ikke noget venterum, så man må vente i bilen, hvis det skulle være nødvendigt.
Baderummet er godt, men lille når man skal ud, man kommer næsten i klemme i døren.
Rent nyt lagen på hvergang, det er rart, istedet for at ligge og rode på et håndlæde.
Cherie har udstråling, ikke lillepige, men fuldblods kvindeudstråling, hun er smuk og har selvtillid for to, det gør at man føler sig i gode hænder. Hun er fræk og man får svar på tiltale, ligesom hun giver på venuschatten.

Om jeg kommer igen, ja det kan du tro, der er et par ting mere jeg skal afprøve, selvom jeg er tung at danse med.

Knus Zakki

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team