Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 20. apr 2024, 12:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie den skønne heks" sendt til VL. 29.10.02 af "
Indlæg: 16. dec 2007, 23:27 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie den skønne heks" sendt til VL. 29.10.02 af "T....Manden"
Cherie den skønne heks
2002/10/29 13:39



Hej læserer.

Mandag var mit klokkeværk ladet op til li`r, rundt om hjørnet frem til døren, jubi! der stod "Hansen" på døren, så var der fri bane, det var dejligt, jernet var varmt og næsten klar, til alt det frække som fantasien ruller frem på lystavlen.
Den smukke Heks fik et tilskud til livets ophold, og sex legene kunne starte.
Jeg startede med at udforske alle de smukke krobsdele, flotte babser, smukke hofter, et venusbjerg med en dejlig vel klippet kønsbehåring, lidt leg med en stor dildo var med til at stive jernet, så den kunne stå og stritte.
På med regnfrakken, og gudindens næse prikkede min kønsbehåring når læberne klemte sammen om jernet og når jernet nåede drøblen.
Den franske leg, blev for en stund afløst af et samleje med mig på ryggen og gudinden mellem mine ben, så jeg havde frit udsyn til de smukke baller og skede, der arbejde med en polering af mit jern, det var frækt og smukt.
Da den halve time nærmede sig skulle mine lår musklerne spændes, jeg stod næsten i bro, den dejlige heks sad der foran mig og suttede alt det hun havde lært.
Når jeg lukkede øjnene, så jeg i mørket skamlæberne slide i mit lem. når jeg åbnede øjnene så jeg kindbene og de smukke læber sutte på pikken.
Det var mere end hvad hjernen kunne klarer, det blev til en udløsning, der fik sendt en ladning sæd ud i posen og musklerne blev lammet.
Det var en udløsning der ville noget, den bedste i flere måneder.
Et dejligt hvil i sengen og et smil fra gudinden var med til at skaffe nye kræfter til mig.

Det er ikke første gang og bestemt heller ikke sidste gang jeg besøger den dejlige heks / gudinde / Quinde.

Kærlig og lir`lig hilsen

T......manden

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team