Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 19. apr 2024, 08:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Det var en god oplevelse. VL. 10.12.2002 af Horsens
Indlæg: 16. dec 2007, 23:29 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Det var en god oplevelse." Sendt til VL. 10.12.2002 af "Horsens"
Horsens
ikke medlem


Det var en god oplevelse.
2002/12/10 23:40



Hvad kan man skrive som overskrift ? Når man læser i Cherie s anmeldelsesmappe på hendes webside er alt jo næsten sagt, eller er det?
En dirretore vil ikke have fedterøvsanmeldelser, en Blomstermand vil have noget andet en growler vil have kolde facts med tanker omkring. Højst forvirrende.
Denne anmeldelse bliver nok en sammenblanding, så kan inderkredsen lide den eller lade være, sådan oplevede jeg seansen.

Hvidovre ligger rigtigt godt for lufthavnsmotorvejen, man tager bare afkørslen hvor der står Avedøre, op på gammel køgelandevej og så er man der i en ruf.
Parkeringsforholdene er fine, det er en lille villavej. Der var dog et lille minus, der gik en mand udenfor. Han går og venter. Nej det gør han ikke længere, han sætter sig ind i sin bil og kører væk. Jeg går rundt om huset, øv, der står kommer straks på skiltet, ud i bilen igen. Der går lidt tid, en mand kommer ud på fortovet, nu må der være fri bane.
Kom ind, og det gør jeg så, af med skoene, det gør jeg også og følger efter denne mystifistiske smukke kvinde ind i det, hvor jeg kommer fra, kalder for bollerummet.
:Sit, hvad har du lyst til ? Vil du have noget koldt at drikke?
Ligepludselig ved man egentlig ikke hvad man har lyst til, man har jo lyst til mange forskellige ting, men det skal man jo kunne fortælle, så det bliver til en halv time med blandede bolsjer.
Cherie starter med kropsmassage. Egentligt et noget udpint ord, men ikke i dette tilfælde. Det er hænder med stærke fingre der angriber ryggen, jo det gør lidt ondt i de knuder og ting og sager man går og gemmer på efter mange kilometers bilkørsel, det løsner, det bliver blødere, det er godt, rigtigt godt.
Ballerne får også en god omgang og man tænker på om nu de fingre kunne finde på at komme hen det rigtige sted, og det gør de, det er ikke alene godt, det er fantastisk, det føles som om pikken er en løs del af resten af kroppen, der er efterhånden kun pikken og hjernen.
:Nu siger du selv til?
Til, ja det er lige op over, og jeg har jo faktisk ikke rigtigt set hende endnu.
Røde læber der griner og perfekte struttenødder, grønne øjne der gnistrer, provokerende??, mon ikke.
Nu skal der kneppes igennem, simpelthen. Det bliver der, både forfra og bagfra (bagfra er rigtigt godt), man har bare lyst til at blive ved og ved, Cherie har noget udfordrene over sig, noget der får noget frem i mig.
Dejlig afslutning med Cherie overskrævs, dejlig udsigt, og det der provokerende smil.
Seansen afsluttes med et http://www.cherie.dk, og det gik at komme ud af badeværelsesdøren uden at sidde helt fast, den er noget smal.
Se det her er, hvad jeg synes er en god oplevelse, som det er blevet populært at kalde det. Cherie er en kvinde som jeg godt kan anbefale til andre med god samvittighed, og som jeg gerne vil besøge igen, når vejen igen går til Djævleøen.

Så skal der vel også være et link http://www.cherie.dk/

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team