Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 19. apr 2024, 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie's Italiensk for begyndere" VL 26/2 2003 af Titma
Indlæg: 16. dec 2007, 23:35 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie's Italiensk for begyndere" Sendt til VL. 26.02.2003 af "Titman"
Titman
medlem


Cherie's Italiensk for begyndere
26/02/2003 14:39



Endeligt. Nu fik jeg muligheden for at aflægge et besøg hos Cherie. Efter at have gennemlæst ½ milliard anmeldelser måtte denne qvinde besøges. Jeg tror besøgstælleren på hendes hjemmeside har nået nye højder de sidste par dage, efter planlægningen gik igang. Billederne skulle lige studeres en ekstra gang for at samle inspiration i ventetiden.

Vel ankommet til Hvidovre var spændingen stor - er der 'kommer straks' på døren Jubiii - det stod der heldigvis ikke så med bævende pegefinger blev dørklokken påvirket let. (lyttende) sagde den noget - hmmm - tør man ringe igen eller bare vente - det blev det sidste og heldigvis blev døren åbnet.

Netop indenfor - 'skoene af' - ja undskyld, må jeg lige få det sidste ben indenfor - men adlydt det blev .
Blev vist ind i det allerhelligste - dejligt rum - og vel placeret i vidneskranken - 'Hvad kan jeg så gøre for dig'
Lidt genert - fremstammede undertegende - ØØhh ½ time blidt.
'Hva' skal det så bestå af'? fortsatte krydsforhøret - 'ØØhh ja jooo - hva' med lidt pigeonani, G.fransk og Dansk' ?
Efter lidt forhandlinger blev det dog ved 'Kropsmassage, G.fransk og Dansk' idet pigeonani var ikke lige noget der passede (det var vist noget med 'det bliver så komisk' og 'det kgl. teater er vist ved Kgs. Nytorv') - men fint nok. Det er dejligt der kan komme nogle ærlige svar på tiltale.

Vel ude af klunset - og en ivrigt snakkende blev jeg så dirigeret på plads på sengen. Kropsmassagen var skøn - men så skete der noget der overraskede - op på alle fire, svaj i ryggen, og hovedet mod madrassen - hva' fa'en går det her nu ud på tænkte Titman med undren. Nå men hvem siger Cherie imod (ikke mig) så jeg gjorde som jeg blev bedt om. Så fulgte noget af det fedeste jeg nogensinde har oplevet. Blid strygning af de nedre dele, men lidt nussen omkrig 'rosetten' - det havde jeg sgu' ikke prøvet før - det var en oplevelse der klart overgår noget andet jeg før havde prøvet hos en gudinde.

Efter nogen tid - om på ryggen - mere olie på hånden - og så fortsatte konen sgu' - stadig med den legende finger omkring 'det brune punktum' - holdt mig lige på randen af desperation - 'Glem jeg er her' sagde hun - Hvordan fa'en skulle jeg kunne det - hun sad jo og masserede mine ædlere dele. Så glemmer man sgu' ikke noget. Nydelsen som jeg der oplevede var noget af det skønneste jeg har prøvet(og jeg har prøvet en del mine herrer), så jeg kan med sikkerhed sige at det var ikke sidste gang jeg skulle prøve det.

Det G.Franske fulgte derefter - men det var som om nydelsen af olien og massagen gjorde at det ikke helt nåede de højder som jeg normalt føler ved denne akt. Ikke fordi Cherie ikke har en smuk undervogn - for det har hun - og hendes franske er såmænd også udemærket - men FØLELSEN - den jeg lige havde haft - var der ikke

Så tænkte Titman - nåh, det bliver bedre når vi kommer til det danske - men igen - skuffelse - følelsen fra tidligere var der ikke - hhhhmmmm - skal jeg så gå uden at have fået afløb for den opsparede energi - Næh Nej - klog som hun er. 'en - 'Har du lyst til en sjovere udløsning'? - Hvem kan sige nej til det.

Så startede pineriet igen - hun kørte igen Titman lige til grænsen, for derefter at stoppe 'Hva' fa'en bilder hun sig ind'? - men jeg kunne så mærke det var en del af 'legen' - driv ham til vanvid og stop - driv ham til vanvid og stop etc. Det må jeg nok sige hun mestrer til UG med kryds og slange og hvad der ellers kan sættes på.

Efter nogle gange at have været på grænsen af udløsning, hvor der var blevet stoppet lige før klimax - fik jeg endelig lov. FOR H...... - det var nok den mest intense udløsning jeg har følt, bortset fra den 1. gang, da jeg var MEGET ung. Uden overdrivelse - det sortnede totalt - og kroppen var spændt i alle muskler. Det var en total oplevelse af de bedre.

Jeg må nok tilstå at Cherie røg højt op på Titman's yndlingsliste med den behandling. Når der så samtidig er tid til en sludder, både før og efter (specielt efter, tak for det Cherie) - så giver det mange plusser i 'den sorte bog'. Mere ærlig og naturlig kvinde skal man sikkert lede længe efter - min søgning er ihvertfald slut for en tid - det skal prøves igen & igen & ......
til Cherie - vi ses ihvertfald igen!


--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team