Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Vejle" VL. 21.07.2003 af "fc2001
Indlæg: 16. dec 2007, 23:41 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie i Vejle" Sendt til VL. 21.07.2003 af "fc2001"
venuslogen.dk; Anmeldelser af piger i øvrige land

fc2001
Bruger

Cherie i Vejle




Ja du læste rigtigt, Hexen havde taget kosten til Jylland, for at pleje sine jyske kunder. Jeg havde i længere tid besluttet mig for at skulle besøge hende, når det engang passede med en tur til København, men nu kom chancen så her i Vejle, var alligevel på disse kanter i lørdags.
Jeg ringede til Quality girls i Vejle og bestilte tid, til 3 kvarter senere og var på adressen 5 min. før aftalt, men kom så i tanke om at de måske ikke tog dankort og ville finde en bank og kørte forkert, men fandt dog tilbage til klinikken, nu 5 min. forsinket, ikke så smart.
Men vel ankommen blev jeg vist ind i ”hobbyrummet” af telefonpigen, som lovede at Cherie ville være der straks og det holdt stik, jeg behøver nok ikke fortælle så meget om Cherie, dem der har set hendes hjemmeside, ved at hun er en lækker pige, med en fantastisk flot krop. Hun spurgte hvad hun kunne gøre for mig, jeg kiggede på menuen og besluttede mig for det jeg altid vælger, en halv time blidt. Vi afregnede og Cherie gik ud med pengene, imens jeg afklædte mig og lagde mig på sengen.
Da hun kom tilbage spurgte hun om hvad vi skulle starte med, jeg fremstammede ”øøøøhhhhhh hvad med noget fransk”, så kiggede vi begge to ned på lille FC, som lignede 3 cm dødt kød!! Så vi blev enige om noget kropsmassage gående over i Cherie vidt berømte Cherie-Italienske, efter at hun havde fået rettet min 37 myoser i ryggen ud, sagde hun at jeg skulle ligge mig op på alle 4 og så startede alle heksekunsterne, lille FC blev hurtig 7 gange så stor, det er svært at beskrive hvad det er hun gør, men det er afsindigt frækt/ophidsende. Da jeg var helt oppe på mærkerne, blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen og hun spurgte om vi skulle fortsætte med Italiensk del 2 eller noget andet. Besluttede mig straks for Italiensk del 2, hvis det mindede om del 1, kunne det kun være godt og kan kun sige at det er endnu vildere og frækkere end første del. Her sætter Cherie sig på knæerne imellem ens ben, så der er udsyn til hendes flotte bryster og pikant barberede mis. Så fortsætter hun med de flittige hænder og hun kører en tæt på orgasmen, men stopper så og det fortsætter bare igen og igen lige til kanten, prøvede også at stoppe hende, men kunne godt mærke at ”point at no return” var nået, så jeg kom i en vidunderlig orgasme som gennemrystede hele kroppen. Det tog også et par minutter at komme til mig selv og lande i sengen igen, det var virkelig en flyvetur oppe under skyerne!!
Cherie blev i sengen indtil jeg var kommet til mig selv og hjalp med at få tørret affyrings klatterne af og havde også tid til at snakke imens jeg tog tøjet på. Ikke noget med banken på døren eller dæmpning af musikken, jeg bemærkede det i hvert tilfælde ikke og heller ingen snyd med tiden.

En fantastisk oplevelse, tror hun bør skrive en advarsel på menukortet: Bilkørsel de næste to timer frarådes!!!

Det er ikke sidste gang jeg har besøgt Cherie, fik jo ikke prøvet det franske, hvad mon Tiger-fransk er?? Og tør slet ikke tænke på hvad Bulgarsk Cocktail og Japansk Badecocktail er!!!

Hvis der skal gives karakterer kan det kun blive 13 med p.. opad. Stedet er også OK, bortset fra venterummet, som består af en stol bag et forhæng, lige inden for hoveddøren, godt jeg ikke skulle vente.

FC2001

----------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard af piger i øvrige land
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team