Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie i Hvidovre, - hvor jeg .... Vl. 10.08.2003 af Rasmus
Indlæg: 16. dec 2007, 23:44 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie i Hvidovre, - hvor jeg ...."Sendt til Vl. 10.08.2003 af Rasmus Jensen
Rasmus Jensen
Bruger

Cherie i Hvidovre, - hvor jeg med sikkerhed var lykkelig


I mange år havde jeg ikke haft sex med min kone. Forleden dag drømte hun uhyggeligt, kom over i min seng og ville have sex. Hun er smaddersød og stadig meget flot og jeg blev vildt forelsket i hende som i gamle dage. Jeg fik dårlig samvittighed over alle de år, hvor jeg havde været kedelig og svigtet hende. Jeg har aldrig været noget særligt i sengen men fik heldigvis den gode ide at jeg ville lære mere om sex hos en dygtig pige, så jeg kunne gøre min kone rigtig glad. På Ofir's hjemmeside, var jeg så heldig, at jeg fandt frem til Cherie i Hvidovre. Jeg følte mig tiltalt af den professionelle stil på Cheries hjemmeside; tog mod til mig og ringede til Cherie og aftalte en tid med hende. Jeg har aldrig besøgt en massagepige før. Så jeg var meget nervøs, da jeg kom til Cheries klinik og rystede på hænderne. Men Cherie fik mig til at slappe af. Et bad i hendes pæne badeværelse med de store lækre badehåndklæder hjalp meget. Cheries ro og skønhed fik mig til at føle mig tryg og meget glad.

Cherie minder mig om Catherine Deneuve i Bunuels film Dagens Skønhed. Hun har samme høje, slanke, flotte figur som Catherine Deneuve, samme venlige øjne, den ferskenfarvede perfekte hud, og en utrolig ro og sikkerhed. Besøget hos Cherie blev en fantastisk oplevelse. Hun fyldte min krop med vidunderlige følelser. Hendes hænder og krop sendte bølger af ild og fryd gennem mig. Bagefter var jeg vidunderligt afslappet og meget, meget lykkelig.

Besøget hos Cherie lærte mig igen at se min søde, smukke kone på samme måde, som da jeg traf hende for mange år siden: som en utrolig lækker og sød pige.
Fordi jeg flere gange sagde til Cherie hvor smuk hun er, blev jeg opmærksom på, at jeg i alt for mange år havde glemt at sige til min smukke kone hvor skøn hun er. Det gør jeg nu igen. Jeg kysser og kærtegner hende, kalder hende igen søde navne, - for hun er så sød. Jeg køber nu roser til hende igen. Inspireret af Cheries brede seng med den faste madras har jeg bestilt en lækker ny elevationsseng til afløsning af vores gamle udslidte seng herhjemme. Jeg er meget glad for, at jeg traf Cherie. Jeg vil besøge hende igen!

Rasmus
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team