Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 29. mar 2024, 08:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lykkelig igen hos Cherie!" VL 22.08.2003 af "Rasmu
Indlæg: 16. dec 2007, 23:45 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Lykkelig igen hos Cherie!" Sendt til VL 22.08.2003 af "Rasmus Jensen"
Rasmus Jensen
Bruger

Lykkelig igen hos Cherie!



I går besøgte jeg Cherie igen. Og atter gjorde hun mig meget lykkelig! Da jeg kom til hende første gang for 2 uger siden, var jeg frygtelig nervøs; - for jeg havde aldrig før besøgt en proff! Denne gang havde jeg bestilt tid en hel uge i forvejen og jeg glædede mig vildt i forvejen! Besøget hos Cherie blev lige så lyksaligt som første gang. Igen tog jeg derfra som en meget lykkelig mand. Jeg har i hele mit lange liv været meget genert overfor piger. Og jeg har ikke turdet vise mig nøgen og slet ikke overfor piger. Men hos den smukke Cherie er jeg ikke genert. Hun har en måde, som gør at jeg føler mig OK og ikke spor genert. Og jeg NYDER at være sammen med hende og beundre hendes skønhed. Det helt mærkelige er, at min nye følelse af selvværd sidder i mig også nu, lang tid bagefter. Jeg er ikke nær så nervøs for vanskelige opgaver på mit arbejde, som jeg ellers plejer, fordi Cherie har fået mig til at stole på mig selv. At være sluppet af med generthed og mindreværdsfølelse er ikke nogen dårlig sidegevinst ved en i øvrigt pragtfuld sanselig oplevelse. Jeg skulle have gjort det for længe siden! 1000 tak og blomster til Cherie!

Rasmus Jensen
1938 Frederiksberg C

--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team