Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 11. maj 2024, 05:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hos Cherie i Hvidovre
Indlæg: 14. mar 2012, 01:52 

Tilmeldt: 14. mar 2012, 01:19
Indlæg: 1
Hej
Været på besøg hos Cherie i Hvidovre.

Jeg fik hvad jeg bad om, masser af nydelse og afslapning.

Først noget kropsmassage, som Cherie mestrer til fulde *S*

Derefter afløst af Cherie italiensk (nej det er ikke i armhulen, som nogle tror *GGG*), så hvis man er til blide kærtegn på sine ædlere dele er dette et must, legende fingre, berøringer der er så blide og tryk de rigtige steder, fingre der bevæger sig langsomt rundt, føles som tusinde fjer. Med selvsikker ekspertise, bevæger Cherie sig uden om den orgasme som er ved at sprænge mig, igen og igen, Min krop bevæger sig i stød, alt efter hendes berøringer.

Kom vend dig om siger hun med et klask i min uforberedte numse.

Jeg vender mig om og Cherie kikker på mig med de mest drillende øjne, der både nyder min nydelse og hendes magt over den.

Gummi bliver monteret næsten umærkeligt, og så står står sproget på fransk, langsomt drillende fransk som er ved at få mig til at skrige efter den forløsning min krop tørster efter, men nej tunge og fingre på opdagelse, langsomt og så hurtigt, hurtigere og hurtigere, til jeg eksplodere i et brøl.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg kom hjem, men jeg fik en sjov snak, lidt fanta og et bad.

Cherie tak for en fantastisk oplevelse.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team