Cherie.dk

Velkommen til min lille aktive gæste og anmeldelsesbog
Dato og tid er 28. mar 2024, 11:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cherie fylder din krop med velvære Vl. 20.09.2003 af Rasmus
Indlæg: 16. dec 2007, 23:49 
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15. dec 2007, 22:06
Indlæg: 118
Forfatter Indlæg: "Cherie fylder din krop med velvære" Sendt til Vl. 20.09.2003 af Rasmus Jensen
Rasmus Jensen
Medlem


Cherie fylder din krop med velvære




I onsdags var jeg for 4. gang hos Cherie. Jeg glædede mig til at gense hende i hendes knaldrøde kjole, - og især uden! Hun er fantastisk flot! Og når hun så begynder sin behandling, er det helt vildt! Hver eneste af hendes bevægelser har sin virkning. Når hun smører dig med olie er det som ilddråber. Hendes massage af din krop får dig til at slappe vidunderligt af. Hendes massage af din pik sender lynstråler ud i alle hjørner af dit indre. Og når hun masserer dit pikhovede, er det som der står elektriske gnister ud af det! Og hun gør det alt sammen så elegant! Hendes krop er rank. Hendes bevægelser er sikre. Hun er en kunstner! Bagefter er hun smaddersød at snakke med!

Rasmus
--------------------------------------------------
Orginal anmeldelse og Div svar kan læses på Venuslogens Anmeldelsboard for piger i hovedestadsområdet!
--------------------------------------------------


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Du kan ikke skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Danish translation by Olympus DK Team © 2006, 2007, 2008 Olympus DK Team